REKLAMA
TYLKO NA BANKIER.PL

ENERGOPLD: Powołanie Członków Rady Nadzorczej Energomontaż-Południe S.A.

2012-12-17 18:55
publikacja
2012-12-17 18:55
Spis treści:

1. RAPORT BIEŻĄCY

2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)

3. INFORMACJE O PODMIOCIE

4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 82 / 2012
Data sporządzenia: 2012-12-17
Skrócona nazwa emitenta
ENERGOPLD
Temat
Powołanie Członków Rady Nadzorczej Energomontaż-Południe S.A.
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:
Zarząd Energomontaż-Południe S.A. (Emitent, Spółka) informuje, iż Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Spółki w dniu 17 grudnia 2012 roku działając na podstawie art. 385 §1 Kodeksu spółek handlowych oraz § 13 ust. 2 Statutu Spółki uchwałą nr 3 powołało z dniem 17 grudnia 2012 roku na Członków Rady Nadzorczej Emitenta Pana Pawła Mortasa oraz Pana Tomasza Tomczaka. Powołanie nastąpiło w ramach bieżącej kadencji.

Pan Paweł Mortas oraz Pan Tomasz Tomczak nie prowadzą działalności konkurencyjnej w stosunku do działalności Emitenta. Nie uczestniczą w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej bądź w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek organu. Nie figurują w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.
Aktualne życiorysy powołanych Członków Rady Nadzorczej Spółki zamieszczono poniżej.


PAWEŁ MORTAS

Pan Paweł Mortas posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne, ukończył Uniwersytet Łódzki, Wydział Ekonomiczny, specjalność ekonomia przemysłu i uzyskał w 1997 roku tytuł magistra. Od 2009 roku Pan Paweł Mortas uczestniczy w programie Executive MBA organizowanym przez Instytut Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk w Warszawie. Od 2011 roku Pan Paweł Mortas uczestniczy w programie studiów doktoranckich Executive DBA organizowanym przez Instytut Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk w Warszawie. Ponadto w latach 1998-1999 Pan Paweł Mortas odbył kurs rachunkowości dla kandydatów na głównych księgowych przeprowadzony przez Fundację Rozwoju Rachunkowości w Polsce. W 2007 roku Pan Paweł Mortas odbył kurs przygotowawczy do egzaminów na doradców inwestycyjnych przeprowadzony w Studium dla Doradców Inwestycyjnych i Analityków Papierów Wartościowych. Pan Paweł Mortas posiada uprawnienia do zasiadania w radach nadzorczych spółek Skarbu Państwa.

Przebieg kariery zawodowej:
- w 1997 roku miesięczna praktyka w Bankowym Towarzystwie Ubezpieczeniowym "HEROS" SA w Bełchatowie,
- w latach 1997-1999 w Tongheung-ZTS Polska Sp. z o.o. w Grójcu kolejno na stanowiskach: specjalista finansowy, szef wydziału ekonomicznego,
- w 2001 roku w Medim Sp. z o.o. w Warszawie kolejno na stanowiskach: kontroler finansowy, dyrektor ds. finansowych i organizacyjnych,
- w latach 2003-2005 w TBS – Bemowo Sp. z o.o. w Warszawie na stanowisku wiceprezes zarządu (ds. finansowych),
- w latach 2003-2005 w TBS – Wola Sp. z o.o. w Warszawie na stanowisku prezes zarządu,
- w 2005 roku w TBS – Wola Sp. z o.o. w Warszawie na stanowisku likwidator,
- w 2006 roku w TBS – Bemowo Sp. z o.o. w Warszawie na stanowisku prezes zarządu,
- w 2007 roku w Kaskada Sp. z o.o. w Warszawie na stanowisku prezes zarządu,
- w 2007 roku w BDM Grupa Inwestycyjna S.A. w Warszawie na stanowisku prezes zarządu,
- w latach 2007-2009 w ENEA S.A. w Poznaniu kolejno na stanowiskach: p.o. prezesa zarządu, prezes zarządu,
- w latach 2009-2010 w ALSTOM Sp. z o.o. w Warszawie na stanowisku doradca,
- od 2010 roku i nadal w PBG S.A. (obecnie w upadłości układowej) w Wysogotowie na stanowisku dyrektor ds. organizacji sprzedaży, od 28 października 2012 na stanowisku Prezesa Zarządu,
- od 26 listopada 2012 i nadal w RAFAKO S.A. na stanowisku Prezesa Zarządu.

Zasiadał w Radzie Nadzorczej spółek:
- w latach 2006-2007 w ENEA S.A. w Poznaniu,
- w latach 2007-2009 w Elektrownia "Kozienice" S.A. w Świerżu Górnym,
- w latach 2008-2009 w CENTRALWINGS Sp. z o.o. w Warszawie.


TOMASZ TOMCZAK (ur. 18.08.1972, Poznań)

Wykształcenie:
2008- Wielkopolska Szkoła Biznesu przy Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Executive Master of Business Administration realizowany przy współpracy z The Nottingham Trent University
2006- Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica, Świadectwo Ukończenia studiów podyplomowych w zakresie Górnictwo Otworowe Złóż Węglowodorów
2002- Canadian International Management Institute, szkolenie dotyczące trwałego sukcesu i roli menedżera;
1997- Politechnika Poznańska, Wydział Maszyn Roboczych i Pojazdów, Transport, specjalność transport drogowy

Przebieg pracy zawodowej:
PBG OIL AND GAS Sp. z o.o. - 10.10.2012 – do chwili obecnej - prezes zarządu
PBG S.A. (dawniej TECHNOLOGIE GAZOWE PIECOBIOGAZ Sp. z o.o.):
01.04.2005 - do chwil obecnej- wiceprezes zarządu (19.03.2004 - 01.04.2005 - członek zarządu – dyrektor ds. technicznych; 01.04.2000 – 19.03.2004 - dyrektor ds. technicznych; 01.05.1999 – 01.04.2000 - szef projektu; 01.03.1998 – 01.05.1999 - kierownik robót; 01.01.1998 – 01.03.1998 - asystent zarządu ds. technicznych)
"PIECOBIOGAZ" s.c. J.Wiśniewski, M.Wiśniewska - 08.12.1997 -01.01.1998 – asystent ds. technicznych
VOLVO –SERVICE Zbigniew Przymusiński - 03.02.1997 – 30.11.1997 – przedstawiciel handlowy a następnie zastępca service managera

Obecnie zasiada w Radach Nadzorczych:
PBG TECHNOLOGIA – od 30.04.2009;
PBG Energia Sp. z o.o. – od 02.04.2011;
RADA PROGRAMOWA FUNDACJA PBG – od 26.10.2010;
ENERGOMONTAŻ – POŁUDNIE S.A. – od 17.12.2012

Zaświadczenia:
2004 – Dyrektor Okręgowego Urzędu Górniczego w Poznaniu, Świadectwo do zatrudnienia na stanowisku osoby średniego dozoru technicznego ruchu o specjalności technicznej mechanicznej w zakładach górniczych wydobywających otworami wiertniczymi ropę naftową i gaz ziemny
2004 – Armsystem, zaświadczenie nr 2436/2004 uczestnictwa w szkoleniu "Integracja systemów Wymagania normy PN-EN ISO 14001:1998. Aspekty środowiskowe. Wymagania normy PN-N-18001:2004. Ryzyko zawodowe"
2004 – Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów – Świadectwo uczestnictwa w szkoleniu Finansowa logika podejmowania decyzji biznesowych
2004 – SITPNiG Komisja Kwalifikacyjna nr 204, Świadectwo Kwalifikacyjne nr 134/04/204 uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku DOZORU w zakresie obsługi, konserwacji, montażu, prac kontrolno-pomiarowych dla urządzeń GRUPY 3
2004 – SITPNiG Komisja Kwalifikacyjna nr 204, Świadectwo Kwalifikacyjne nr 133/04/204 uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku DOZORU w zakresie obsługi, konserwacji, montażu, prac kontrolno-pomiarowych dla urządzeń GRUPY 2
2002 – Negocjator. Agencja Usług Szkoleniowych i Doradztwa Personalnego, ukończenie szkolenia: Sztuka prowadzenia profesjonalnej prezentacji
2001 – BVQI – warsztaty uzupełniające dla auditorów


Szczegółowa podstawa prawna: § 5 ust. 1 pkt 22 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych (…)

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

INFORMACJE O PODMIOCIE    >>>

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2012-12-17 Krzysztof Jan Diduch Prezes Zarządu Krzysztof Jan Diduch
2012-12-17 Radosław Kamiński Wiceprezes Zarządu Radosław Kamiński
Źródło:Komunikaty spółek (ESPI)
Tematy
Światłowód z usługami bezpiecznego internetu
Światłowód z usługami bezpiecznego internetu
Advertisement

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki