Spis treści:
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
| KOMISJA PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH I GIEŁD | ||||||||||||
| Raport bieżący nr | 38 | / | 2005 | |||||||||
| Data sporządzenia: | 2005-12-29 | |||||||||||
| Skrócona nazwa emitenta | ||||||||||||
| CSS | ||||||||||||
| Temat | ||||||||||||
| Rejestracja połączenia | ||||||||||||
| Podstawa prawna | ||||||||||||
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe |
||||||||||||
| Treść raportu: | ||||||||||||
| Zarząd Computer Service Support S.A. informuje: W dniu dzisiejszym tj. 29 grudnia br. Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego wydał postanowienie, zgodnie z którym dokonał wpisu w Krajowym Rejestrze Sądowym – Rejestrze Przedsiębiorców o połączeniu Computer Service Support S.A. z siedzibą w Warszawie jako spółki przejmującej ze spółkami ArtCom Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, AT Rege Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie jako spółkami przejmowanymi przez przeniesienie całego majątku spółek przejmowanych na spółkę przejmującą art. 492 § 1 pkt.1 i stosownie do art. 515 § 1 Kodeksu spółek handlowych. Podstawowym przedmiotem działalności Computer Service Support S.A. (podmiot przejmujący) jest świadczenie kompleksowej obsługi informatycznej sprzętu komputerowego i telekomunikacyjnego w skali ogólnopolskiej dla producentów w/w infrastruktury. Usługi oferowane przez Computer Service Support S.A. : Centrum Wsparcia IT Jest to kompleksowe wsparcie w zakresie użytkowania stacji roboczych oraz administrowania infrastrukturą informatyczną, obejmujące usługi świadczone zarówno w postaci doraźnych interwencji, jak też działań o charakterze prewencyjnym. Bezpieczeństwo IT Jest to grupa usług z zakresu bezpieczeństwa danych i systemów informatycznych. W ramach Bezpieczeństwa IT wykonywany jest audyt bezpieczeństwa, projektowanie i wdrażanie systemów zabezpieczeń, opracowanie i wdrożenie polityki bezpieczeństwa w przedsiębiorstwie. Bezpieczeństwo IT obejmuje także szkolenia dla kadry zarządzającej i pracowników przedsiębiorstwa z zakresu bezpieczeństwa informatycznego. Outsourcing IT Jest to usługa zapewniająca prawidłowe funkcjonowanie zasobów informatycznych poprzez przejęcie wybranych funkcji realizowanych przez dział IT Klienta (outsourcing selektywny) lub też pełne przejęcie całego obszaru informatyki Klienta (outsourcing kompleksowy). Audyt oprogramowania Jest to usługa polegająca na weryfikacji legalności posiadanego oprogramowania oraz optymalizacji posiadanych licencji pod kątem ich ilości i przydatności w przedsiębiorstwie. Usługa audytu może obejmować także opracowanie i wdrożenie procedur zarządzania oprogramowaniem oraz pomoc w uzyskaniu statusu legalności. Projekty systemowe Jest to grupa zaawansowanych usług projektowych obejmujących między innymi integrację usług katalogowych, opracowanie procedur awaryjnych dla działań biznesowych, migracje, optymalizacje i monitorowanie systemów. W ramach Projektów Systemowych oferowane są usługi wdrożeniowe, konsultacje i usługi doradcze. Zarządzanie zasobami IT Jest to grupa usług pozwalająca obniżyć koszt utrzymania systemów informatycznych w przedsiębiorstwie. Oferta obejmuje wdrożenie kompleksowego systemu zarządzania obejmującego takie moduły, jak: inwentaryzacja (sprzętu i oprogramowania), zarządzanie oprogramowaniem, zarządzanie stacjami roboczymi i obsługa zgłoszeń. Serwis rozszerzony Jest to grupa usług rozszerzających zakres standardowej gwarancji producenta sprzętu o dodatkowe świadczenia serwisowe, takie jak krótszy czas reakcji, określony czas naprawy, podstawienie sprzętu zastępczego na czas naprawy. Usługi dotyczą również sprzętu po okresie gwarancji. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny Są to najwyższej jakości naprawy serwisowe wykonywane na rzecz producenta lub Klienta. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne wykonywane są zarówno w serwisie (carry in), jak i na miejscu u Klienta (on site). Projekty sprzętowe Są to projekty dotyczące sprzętu komputerowego, realizowane na podstawie pojedynczych zleceń lub umów ramowych. Stanowią je m.in. przeglądy i konserwacje oraz rozbudowa zasobów sprzętowych. Usługi sieciowe Jest to grupa usług obejmująca projektowanie, budowę lub rozbudowę infrastruktury sieciowej przedsiębiorstwa (LAN/WAN/WLAN), montaż lub konfigurację urządzeń, uruchomienie oraz analizę pracy sieci wraz z elementami bezpieczeństwa sieci i niezbędnymi pomiarami. Szkolenia informatyczne (autoryzowane i autorskie) Są to zarówno szkolenia autoryzowane przez producentów oprogramowania i sprzętu, adresowane głównie do specjalistów IT, jak i szkolenia autorskie prowadzone w oparciu o materiały własne lub dostępne na rynku, skierowane do użytkowników i specjalistów IT. E-learning Jest to oferta e-lekcji dedykowanych do przeprowadzenia szkoleń lub interaktywnych prezentacji dla wybranych grup pracowników. Mogą to być zarówno szkolenia informatyczne oferowane przez CSS S.A., jak i specjalnie przygotowane lekcje, wykorzystujące zawartość merytoryczną dostarczoną przez Klienta. Computer Service Support S.A. jest jedną z największych na polskim rynku organizacji zajmujących się kompleksowymi usługami informatycznymi. Spółka ściśle współpracuje z największymi producentami sprzętu i oprogramowania, m.in. 3Com, Cisco, DELL, IBM, Microsoft, Symantec, SCO Group oraz Novell. Konstrukcja oferty opiera się przede wszystkim na analizie potrzeb oraz możliwości Klienta tak, by usługi dostosowane były do jego indywidualnych wymagań. Usługi oferowane są na terenie całego kraju poprzez sieć filii i oddziałów, zaś za właściwą ich realizację odpowiedzialna jest kadra wykwalifikowanych inżynierów. Przedmiot działalności zarówno ArtCom Sp. z o.o. jak i AT Rege Sp. z o.o. jest pochodną działalności Computer Service Support S.A. Podstawa prawna: "RO " § 20 |
||||||||||||
| MESSAGE (ENGLISH VERSION) | |||
INFORMACJE O PODMIOCIE >>>
| PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
| Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
| 2005-12-29 | Rafał Jagniewski | członek Zarządu | Rafał Jagniewski | ||
| 2005-12-29 | Grzegorz Kutyła | członek Zarządu | Grzegorz Kutyła | ||
Źródło:Komunikaty spółek (ESPI)





















































