Awaria w Banku Zachodnim WBK. Jak informowali czytelnicy Bankier.pl - nie działał dostęp do bankowości internetowej. Klienci nie mogli się zalogować na swoje konto - przez przeglądarkę i aplikację mobilną. BZ WBK potwierdzał, że na ich stronie występowały utrudnienia.
[Aktualizacja] Przed godz. 20 bankowi udało się przywrócić dostęp do strony. "Szanowni Państwo, dostęp do BZWBK24 internet/mobile oraz iBiznes24 został przywrócony.
Zapraszamy na stronę logowania. Jeszcze raz przepraszamy za powstałe w dniu dzisiejszym utrudnienia. Zespół BZWBK" - czytamy w komunikacie opublikowanym przez Bank Zachodni WBK na Facebooku.


"Padł serwis BZWBK24. Zarówno przeglądarka jak i aplikacja mobilna" - napisał do nas internauta Kamil. Po wejściu na stronę internetową Banku Zachodniego WBK, faktycznie wyświetlał się komunikat o przerwie w działaniu systemu. Bank, na swoim oficjalnym profilu na Facebooku, przepraszał klientów za utrudnienia.
"Szanowni Państwo, aktualnie niemożliwy jest dostęp do serwisów BZWBK24 internet/mobile oraz iBiznes24. Poinformujemy Państwa po zakończeniu prac naprawczych. Przepraszamy za utrudnienia, Zespół BZWBK" - informował Bank Zachodni WBK.
Atak phishingowy na klientów BZ WBK
Poniedziałkowa awaria bankowości internetowej to nie jedyne zmartwienie klientów Banku Zachodniego WBK. Bank ostrzega przed oszustami, którzy próbują wyłudzić wrażliwe dane. Na losowo wybrane adresy e-mail trafiają wiadomości informujące o blokadzie konta. To nie są wiadomości z banku - czytaj więcej.
MH