
Rada nadzorcza Ten Square Games określiła wysokość powtarzalnej EBITDA na lata 2021-22 na potrzeby programu motywacyjnego - poinformowała spółka w komunikacie. W 2021 roku ma to być 248,8 mln zł, a w 2022 roku 251,3 mln zł. Czytaj dalej
Rada nadzorcza Ten Square Games określiła wysokość powtarzalnej EBITDA na lata 2021-22 na potrzeby programu motywacyjnego - poinformowała spółka w komunikacie. W 2021 roku ma to być 248,8 mln zł, a w 2022 roku 251,3 mln zł. Czytaj dalej
Analitycy Ipopema Securities, w raporcie z 29 marca, podtrzymali rekomendację dla spółki Ten Square Games na poziomie "kupuj". Wartość godziwa akcji spółki została obniżona do 660 zł z 725 zł wcześniej. Czytaj dalej
Analitycy DM BOŚ, w raporcie z 25 marca, obniżyli cenę docelową dla akcji Ten Square Games do 667 zł z 776 zł wcześniej, utrzymując zalecenie "kupuj". Czytaj dalej
Ten Square Games w pierwszym kwartale zanotował przychody bez uwzględnienia wpływu rozpoznawania przychodów w czasie (płatności) na poziomie 169,6 mln zł w porównaniu do 95,1 mln zł przed rokiem, również bez uwzględnienia efektu rozpoznawania przychodów w czasie - wynika ze wstępnych danych spółki. Czytaj dalej
Przychody gier Ten Square Games, wyniosły w marcu około 9 mln USD wobec 8 mln USD w lutym - szacuje portal Sensor Tower. Według szacunków, największa gra spółki, "Fishing Clash", wypracowała ok. 7 mln USD przychodów, podobnie jak miesiąc wcześniej. Czytaj dalej
Ten Square Games pracuje obecnie nad sześcioma nowymi grami, planuje że trzy z nich trafią w tym roku na wybrane rynki w formie tzw. soft launch - poinformowali przedstawiciele spółki. Firma spodziewa się w marcu wzrostu płatności od graczy flagowego "Fishing Clash" oraz wyższych wydatków marketingowych w porównaniu z lutym. Czytaj dalej
Ten Square Games wypracowało w czwartym kwartale 31,9 mln zł zysku netto, był on o 8,4 proc. niższy rok do roku. Spółka informowała w ubiegłym tygodniu o korekcie wyników, przez co zysk netto jest nieporównywalny z konsensusem PAP Biznes. Czytaj dalej
Zarząd Ten Square Games zdecydował o korekcie, która obniży przychody producenta gier w 2020 roku o 43,2 mln zł, a zysk operacyjny o 30,2 mln zł - podała spółka w komunikacie. Korekta wynika z nowego sposobu rozpoznania w czasie przychodów za ubiegły rok, Czytaj dalej
Przychody gry "Fishing Clash", której producentem jest Ten Square Games, wyniosły w lutym około 7 mln USD wobec 8 mln USD w styczniu - szacuje portal Sensor Tower. Według szacunków, grę pobrano w ubiegłym miesiącu ze sklepów Google i Apple łącznie ok. 2,2 mln razy, ok. 100 tys. mniej niż w styczniu. Czytaj dalej
Producenci gier wciąż nie schodzą z afisza, niestety ostatnie miesiące dla akcjonariuszy branży nie są łatwe. I nie chodzi tu tylko o problemy CD Projektu z "Cyberpunkiem", hossa gamingowa po prostu wyhamowała. Czytaj dalej
Noble Securities w raporcie z 11 lutego podwyższył rekomendację dla Ten Square Games do "kupuj", a cenę docelową do 687,93 zł. Czytaj dalej
Przychody gry "Fishing Clash", której producentem jest Ten Square Games, wyniosły w styczniu około 8 mln USD, podobnie jak w grudniu - szacuje portal Sensor Tower. Według szacunków, grę pobrano w ubiegłym miesiącu ze sklepów Google i Apple łącznie ok. 2,3 mln razy wobec 2,2 mln w grudniu. Czytaj dalej
Akcjonariusze Ten Square Games, Maciej Popowicz oraz Arkadiusz Pernal, chcą sprzedać w ramach przyspieszonej budowy księgi popytu do 710.436 akcji spółki, stanowiących do 9,78 proc. kapitału zakładowego - poinformowała spółka w komunikacie. Czytaj dalej
Cena sprzedaży akcji Ten Square Games w ramach przyspieszonej budowy księgi popytu została ustalona na 500 zł - podała spółka. Czytaj dalej
Pandemia COVID-19, zatrzymując konsumentów w domach, znacząco przyczyniła się do wzrostu notowań producentów gier w 2020 roku. Mimo spodziewanego ograniczenia zakażeń, branża pozostaje atrakcyjna dla inwestorów - oceniają analitycy. Lider sektora, CD Projekt, ma przed sobą wymagający rok po niezbyt udanej premierze gry "Cyberpunk 2077", ale mniejsze firmy - szczególnie Ten Square Games - to jedni z faworytów biur maklerskich na 2021 rok. Czytaj dalej