Rynki

Twoje finanse

Biznes

Forum

Opel zmodyfikował logo i barwy

Marcin Kaźmierczak

Jaskrawe żółte tło i nowa czcionka charakteryzują nowe logo Opla, które pojawi się na nowych autach i w salonach samochodowych w 2021 r. Wciąż jednak znakiem charakterystycznym marki pozostaje czarna błyskawica.

reklama

Zastosowany w nowym logo pierścień otaczający błyskawicę został namalowany cieńszą kreską. Pod spodem wciąż widnieje napis „Opel” jednak powstał przy użyciu nowej czcionki „Opel Next”.

– Nowe wzornictwo Opla koncentruje się na najważniejszych aspektach, eliminując zbędne ozdobniki i elementy niepotrzebnie absorbujące uwagę. Nowy żółty kolor Opla symbolizuje elektryczność — nowe paliwo na nowe czasy. Kolor elektryzuje i zapada w pamięć, tworząc łatwo rozpoznawalną tożsamość – czytamy w komunikacie Opla.

Po raz pierwszy nowy emblemat Opla pojawił się na studyjnej wersji modelu gt x experimental. Neonowy odcień żółtego koloru użyty wówczas w konturze profilu teraz stanowi część odnowionego logo marki.

Nowe logo będą pojawiały się na produkowanych przez Opla autach od 2021 r. W pierwszej połowie 2021 r. światło dzienne ujrzą także nowe generacje modeli crossland i mokka, które będą pierwszymi autami produkowanymi przez Opla z zastosowaniem nowej stylistyki.

Źródło: Bankier.pl
powiązane
polecane
najnowsze
popularne
najnowsze
bankier na skróty