Samsung wprowadza innowacyjny program Ekspres Serwis, którym objęte będą wszystkie dostępne w Polsce lodówki typu side by side i telewizory 3D LED TV. To rewolucja w myśleniu o systemie gwarancyjnym: zamiast wydłużać gwarancję, producent proponuje inne, prokonsumenckie rozwiązanie. Już następnego dnia roboczego od zgłoszenia usterki uniemożliwiającej działanie sprzętu, do drzwi klienta zapuka serwisant, który usunie problem, a jeśli naprawa będzie wymagała więcej czasu, dostarczy produkt zastępczy. Nieprzypadkowo program Ekspres Serwis rusza w trakcie mundialu i przed wakacjami, bo właśnie w tym czasie pewność, że nie zawiedzie nas telewizor i lodówka jest kluczowa.
EKSPRES SERWIS rozszerza warunki standardowej 24̵̵-miesięcznej gwarancji o zapewnienie usunięcia sprzętowej usterki już następnego dnia od zgłoszenia problemu pod specjalnym numerem infolinii. Gdy naprawa nie jest możliwa na miejscu, producent sam zabiera niedziałający sprzęt, a na czas serwisowania daje swoim klientom urządzenie zastępcze.
Samsung zmienia zasady gwarancji w odpowiedzi na oczekiwania konsumentów, dla których najważniejsza jest szybkość reakcji producenta w razie wykrycia usterki. – Chcemy, by nasi klienci mieli pewność, że kupując nasze urządzenia, będą mogli cieszyć się ich niezawodnym działaniem. Wierzymy, że to ważniejsze, niż przedłużanie w nieskończoność okresu gwarancji, której zapisy niewiele znaczą dla kogoś, komu nie działa telewizor czy lodówka. W takich wyjątkowych sytuacjach najważniejsza jest błyskawiczna naprawa, a taką gwarantuje Ekspres Serwis – mówi Marcin Bołbot, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży w Samsung Electronics Polska. Producent zapewnia, że tak skonstruowana gwarancja to wynik pewności, że Samsung oferuje swoim klientom najwyższej jakości produkty.
Gwarancja na telewizory 3D LED TV obejmuje zasięgiem całą Polskę, w przypadku lodówek typu side by side – aglomeracji: warszawskiej, poznańskiej, łódzkiej, krakowskiej, wrocławskiej, katowickiej oraz obszaru Trójmiasta. EKSPRES SERWIS dotyczy urządzeń zakupionych na terenie Polski oraz zarejestrowanych na stronie internetowej www.ekspres.samsung.pl w ciągu miesiąca od daty zakupu.
Modele telewizorów 3D objęte gwarancją EKSPRES:
• UE40C7000WWXXH
• UE40C8000XWXXH
• UE46C7000WWXXH
• UE46C8000XWXXH
• UE55C7000WWXXH
• UE55C8000XWXXH
W przypadku lodówek, gwarancją EKSPRES objęte są modele z linii:
• RS20*
• RSA1*
• RSE8*
• RSJ1*
• RSH1*
• RSH5*
• RSH7*
• RSG5*
Zgłoszenia uszkodzeń należy dokonywać pod numerem infolinii 0 801 172 678 lub warszawskim numerem telefonu 022 607 93 33.
Więcej informacji o programie można uzyskać na stronie www.ekspres.samsung.pl
Źródło:Informacja prasowa




















































