REKLAMA
QUIZ

Press-Service oferuje monitoring Facebooka

2010-09-21 12:00
publikacja
2010-09-21 12:00

Monitoring najpopularniejszego wśród internautów serwisu społecznościowego - Facebooka - oraz mikroblogów – Twittera i Blipa jako pierwsza na polskim rynku zaoferowała agencja informacyjna PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.


Nowa usługa obejmuje monitoring marek, firm, osób i podmiotów spośród ogólnodostępnych postów. Zaawansowane systemy IT umożliwiają dostarczanie wyników monitoringu odbiorcom usługi niezwłocznie po ich wyszukaniu. Zmonitorowane wpisy i notki mogą być wzbogacone o informację na temat wydźwięku materiału.

Wyszukiwanie informacji z Facebooka, Twittera i Blipa jest odpowiedzią na potrzeby firm zaangażowanych w działania interaktywne w mediach społecznościowych – tłumaczy Katarzyna Popławska, kierownik działu marketingu i PR. – Pozwala sprawdzać skuteczność komunikacji w sieci i na bieżąco analizować opinie internautów.

Monitorowanie social media umożliwia śledzenie efektów realizowanej strategii marki i błyskawiczne reagowanie na konieczność ewentualnej modyfikacji. Dostarcza wiedzę niezbędną do lepszego zrozumienia konsumenta, budowania relacji z fanami oraz rozwijania nowych produktów i usług. Wpływa na zwiększenie efektywności działań marketingowych i PR. Umożliwia analizę działania konkurencji i ocenę reputacji danej marki.



/ PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
Źródło:Informacja prasowa
Tematy
Światłowód z usługami bezpiecznego internetu
Światłowód z usługami bezpiecznego internetu
Advertisement

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane: Media społecznościowe

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki