W każdy czwartkowy wieczór, około godziny 22.00, można zobaczyć programy publicystyczne dwóch największych gwiazd polskiej telewizji: Kamila Durczoka (TVP 1 "Debata") i Tomasza Lisa (Polsat "Co z tą Polską?").
Jak wynika z danych AGB Polska z tego korespondencyjnego pojedynku zwycięsko wychodzi Lis, który przyciąga przed ekrany więcej widzów.
W pierwszych pięciu miesiącach 2005 roku program 'Co z tą Polską?" oglądało średnio 2,4 mln widzów (udział w rynku 20%) a "Debatę" 1,8 mln widzów (udział w rynku 16,4%).
Co ciekawe program Lisa notuje wysokie udziały w grupie 16-49, czyli docelowej dla stacji komercyjnych. Tutaj udział w rynku programu "Co z ta Polską?" wynosi 17,8%, gdy już "Debaty" tylko 12,5%.
Z danych AGB wynika, że program Durczoka chętniej oglądają kobiety.























































