Około 30 proc. klientów Link4 to mieszkańcy województwa mazowieckiego. W innych regionach kraju udział firmy jest równomierny. Aż 20 proc. kupujących polisy w Link4 stanowią kobiety.
Najczęściej ubezpieczanymi samochodami w Link4 TU SA są: Fiat, Daewoo, Volkswagen i Opel, co odpowiada strukturze posiadanych samochodów osobowych w Polsce.
„Dotychczas ubezpieczeniom direct zaufało prawie pięć tysięcy kierowców. Naszym priorytetem jest zapewnienie klientom Link4 obsługi na wysokim poziomie nie tylko przy zakupie polisy, ale również przy likwidacji ewentualnej szkody” - powiedział Mariusz J. Sarnowski, prezes Link4 TU SA.
Link4 jest pierwszą w Polsce firmą oferującą ubezpieczenia direct. Jej produkty są skierowane do indywidualnych odbiorców ubezpieczeń samochodowych. Podstawą odnoszącego sukcesy w krajach Europy Zachodniej modelu biznesowego Link4 jest sprzedaż polis ubezpieczeniowych przez telefon. Firma nie utrzymuje terenowej sieci sprzedaży w postaci agentów, pośredników i oddziałów, co redukuje koszty działalności operacyjnej, stąd też niższe ceny ubezpieczeń oferowanych przez Link4.




















































