ChatBot, produkt LiveChat Software, ma ponad tysiąc klientów - podała spółka w komunikacie. Prezes Mariusz Ciepły ocenia, że ChatBot jest w stanie powtórzyć sukces podstawowego produktu LiveChat.


"ChatBot będzie się rozwijał i nadal rósł, wierzymy że jest w stanie powtórzyć sukces produktu LiveChat" - powiedział, cytowany w komunikacie prasowym, prezes.
W komunikacie podano, że w 2019 roku liczba klientów produktu wzrosła blisko trzykrotnie.
ChatBot to rozwiązanie informatyczne do tworzenia automatów konwersacyjnych, których gło´wnym celem jest rozwia?zywanie powtarzalnych zapytan´ kliento´w. Z produktu korzystają m.in. KPMG, Kayak, UEFA, HTC i Philip Morris.
Podstawowym produktem LiveChat Software jest narzędzie dla właścicieli stron internetowych umożliwiające bezpośredni kontakt z klientami poprzez tzw. chat. Na początku grudnia z płatnej wersji tego produkcji korzystało 28,8 tys. klientów. (PAP Biznes)
kuc/






















































