Klienci UPC i Vectra mieli problem z dostępem do sieci w godzinach porannych i południowych.




- Nasze usługi w całym kraju działają prawidłowo, natomiast jeśli pojawiają się indywidualne przypadki jakichkolwiek trudności, reagujemy i eliminujemy je na bieżąco - czytamy w komentarzu otrzymanym przez redakcję Bankier.pl od Michała Fury, rzecznika prasowego dostawcy UPC.
Awaria Vectry miała miejsce w Gdańsku, Gorzowie Wielkopolskim, Radomsku, Elblągu, Sopocie, Chróstniku, Karczowisku, Lubinie i Ścinawie.
Obecnie awaria została już usunięta. Problemy z dostawą internetu dotyczyły abonentów korzystających z technologii LAN i GPON. Klienci technologii GPON powinni zrestartować urządzenie w innym razie za ok. 3 godziny usługa wróci samoistnie - otrzymaliśmy informację od biura prasowego sieci Vectra.
Klienci dwóch dostawców sieci internetowej zgłaszali nieprawidłowości podczas korzystania z internetu. Pierwsze doniesienia o problemach z korzystaniem z sieci Vectra użytkownicy były zgłaszane przed 5 rano (3 czerwca). Niecałą godzinę później również klienci sieci UPC zgłosili problemy z dostępem do internetu.


W szybkim tempie rosła liczba zgłoszeń o problemach zarówno u dostawcy UPC, jak i Vectra. Obecnie zarówno UPC, jak i Vectra działa prawidłowo, czytamy na stronie internetowej downdetector.pl.
DF