
Poniżej przedstawiamy wyniki Answear w trzecim kwartale 2023 roku i ich odniesienie do konsensusu PAP Biznes oraz poprzednich wyników. Czytaj dalej
Poniżej przedstawiamy wyniki Answear w trzecim kwartale 2023 roku i ich odniesienie do konsensusu PAP Biznes oraz poprzednich wyników. Czytaj dalej
Answear. com przeprowadził ofertę akcji serii L, spółka uplasowała wszystkie akcje po cenie maksymalnej wynoszącej 29 zł, co oznacza pozyskanie 29 mln zł - poinformowała spółka w komunikacie. Czytaj dalej
Answear .com zakończył proces budowania księgi popytu na akcje serii L ustalając cenę emisyjną na 29 zł. Oznacza to, że spółka pozyska z oferty 29 mln zł - podała spółka w komunikacie. Czytaj dalej
Answear. com chce rozpocząć ofertę akcji serii L w środę, 25 października, w ramach oferty publicznej wyłączonej z obowiązku publikacji prospektu - podała spółka w komunikacie prasowym. Czytaj dalej
Answear, platforma cyfrowej sprzedaży mody i produktów home&lifestyle, chce jak najszybciej przeprowadzić emisję akcji, by jeszcze w tym roku pozyskać środki na rozwój marki PRM - poinformował PAP Biznes wiceprezes ds. finansowych Jacek Dziaduś. Spółka widzi ożywienie sprzedaży w październiku, liczy na udany czwarty kwartał. Czytaj dalej
Walne zgromadzenie Answear zdecydowało w sprawie podwyższenia kapitału zakładowego w drodze emisji do 1 mln akcji serii L z wyłączeniem prawa poboru dla dotychczasowych akcjonariuszy - wynika z uchwał NWZ zwołanego na 16 października. Czytaj dalej
Answear wstępnie szacuje, że sprzedaż online spółki wzrosła w III kw. rdr o 13,5 proc. do 276,3 mln zł. Przychody ze sprzedaży, według sprawozdawczości MSSF, wyniosły w tym okresie 272,6 mln zł, co oznacza wzrost rdr o 16,7 proc. - poinformowała spółka w komunikacie. Czytaj dalej
Answear liczy na powrót do większych wzrostów w następnych kwartałach, na razie spodziewa się spowolnienia - poinformowali przedstawiciele Answear na telekonferencji. Spółka stawia m.in. na rozwój marki PRM. Czytaj dalej
Answear. com, spółka z branży e-commerce oferująca modę i produkty home&lifestyle w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, zanotowała w drugim kwartale 2023 roku 15,7 mln zł zysku EBITDA i 11,4 mln zł zysku netto. Konsensus PAP Biznes zakładał 16,2 mln zł zysku EBITDA i 9,9 mln zł zysku netto. Czytaj dalej
Answear otrzymał od akcjonariusza większościowego spółki, Forum X Fundusz Inwestycyjny Zamknięty, posiadającego 57,26 proc. kapitału zakładowego spółki i 57,26 proc. ogólnej liczby głosów, deklarację możliwego udziału w ofercie publicznej akcji serii L - poinformował Answear w komunikacie. Czytaj dalej
Walne zgromadzenie Answear zdecyduje w sprawie podwyższenia kapitału zakładowego w drodze emisji do 1 mln akcji serii L z wyłączeniem prawa poboru dla dotychczasowych akcjonariuszy - wynika z projektów uchwał NWZ zwołanego na 16 października. Pozyskane środki zostaną przeznaczone na rozwój marki PRM. Czytaj dalej
Analitycy Noble Securities w raporcie z 4 lipca rozpoczęli wydawanie rekomendacji dla Answear. com od zalecenia "kupuj", wyznaczając cenę docelową akcji spółki na poziomie 48 zł. Czytaj dalej
Answear wstępnie szacuje, że sprzedaż online w II kwartale 2023 roku wzrosła rdr o 43 proc., do 284 mln zł. Przychody ze sprzedaży według sprawozdawczości MSSF w drugim kwartale 2023 r. wyniosły 281 mln zł, czyli o 42 proc. więcej niż rok wcześniej – poinformowała spółka w komunikacie. Czytaj dalej
Jak informuje tegoroczny raport Urzędu Komunikacji Elektronicznej, polski rynek usług pocztowych pozostaje istotną i innowacyjną częścią polskiej gospodarki. Nad Wisłą było najwięcej samoobsługowych automatów paczkowych na mieszkańca w Europie, a motorem napędowym rynku jest branża kurierska, która odpowiada na zapotrzebowanie ze strony branży e-commerce. Czytaj dalej
Answear liczy na dalsze wzrosty wyników; ocenia, że marża na sprzedaży osiągnięta w 2022 roku jest do powtórzenia w 2023 roku - poinformował prezes spółki Krzysztof Bajołek. Answear planuje dalsze poszerzenie oferty produktowej, choć nie będzie ono już tak dynamiczne, jak w poprzednich okresach. Czytaj dalej