Umowa zawarta została w następstwie wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pn. "Świadczenie usługi dostępu do poczty elektronicznej, komunikatora internetowego (instant messaging), dostępu do pakietu biurowego online i offline Jednostkom Gminy Wrocław"
Nr postępowania: CUI/ZP/PN/4/2015
Zakres prac w ww. zadaniu obejmuje wdrożenie (w tym uruchomienie) i świadczenie przez Wykonawcę następujących usług w architekturze chmury:
a) poczty elektronicznej (on-line),
b) komunikatora internetowego (instant messaging) (on-line),
c) dostępu do pakietu biurowego (off-line i on-line);
d) dostępu do dysku sieciowego.
Dostęp do usługi zostanie zapewniony dla minimum 500 użytkowników i maksymalnie 3500 użytkowników (prawo opcji).
Wykonanie przedmiotu Umowy nastąpi zgodnie z następującym harmonogramem:
1) Etap I – do 1 miesiąca od momentu zawarcia Umowy – przeprowadzenie analizy przedwdrożeniowej, przeszkolenie pracowników Zamawiającego,
2) Etap II – od odbioru Etapu I do 5 miesięcy od momentu zawarcia Umowy – wdrożenie Usługi i migracja danych wybranych użytkowników (co najmniej 500 użytkowników),
3) Etap III – przez okres 3 lat od momentu odbioru Etapu II – na zlecenie Zamawiającego, sukcesywne wdrażanie Usługi dla kolejnych użytkowników.
Wynagrodzenie całkowite Emitenta wynosi brutto: 750 958,05 zł.
Podstawa prawna: § 3 ust.2 pkt 2 w związku z §2 ust.1 pkt 2b) Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".
Źródło:Komunikaty spółek (EBI)