Oglądalność kanału TVN w grupie wszyscy 4+ spadła w sierpniu 2014 roku do 10,3 proc. z 10,5 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronie internetowej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.
Udział Polsatu w grupie wszyscy 4+ w sierpniu 2014 r. spadł do 10,9 proc. z 12,0 proc. rok wcześniej, udział TVP1 spadł do 10,1 proc. z 12,5 proc., a TVP2 do 7,3 proc. z 7,7 proc. Poniżej tabela:
TVN 10,3% 10,5% TVN 7 4,1% 3,5% TVN24 3,3% 3,3% TVN Meteo 0,1% 0,1% TVN Style 0,7% 0,6% TVN Turbo 0,5% 0,4% TTV 1,4% 1,2% TVN24 Biznes i Świat 0,3% nd. TVP1 10,1% 12,5% TVP2 7,3% 7,7% Polsat 10,9% 12,0% TV4 2,6% 2,5% TVP Info 3,6% 3,5% W sierpniu 2014 roku oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) spadła do 11,0 proc. z 11,4 proc. W przypadku Polsatu udział w grupie komercyjnej spadł do 12,1 proc. z 13,2 proc., TVP1 zmniejszył udział do 7,3 proc. z 9,1 proc., a udział TVP2 utrzymał się na poziomie 6,8 proc. Poniżej tabela:
TVN 11,0% 11,4% TVN 7 3,7% 3,4% TVN24 2,9% 2,6% TVN Meteo 0,1% 0,1% TVN Style 0,9% 0,8% TVN Turbo 0,7% 0,6% TTV 1,5% 1,4% TVN24 Biznes i Świat 0,3% nd. TVP1 7,3% 9,1% TVP2 6,8% 6,8% Polsat 12,1% 13,2% TV4 2,7% 2,4% TVP Info 1,5% 1,5% W grupie 16-49 miasta na pierwszym miejscu w sierpniu 2014 roku był TVN z udziałem 12,1 proc., wobec również 12,1 proc. rok wcześniej. Na drugim miejscu był Polsat, którego udział spadł do 10,3 proc. z 12,4 proc., na trzecim TVP1 z udziałem 6,8 proc. wobec 7,9 proc. Czwarte miejsce zajęła TVP2 z udziałem 6,6 proc. wobec 6,0 proc. przed rokiem. Poniżej tabela:
TVN 12,1% 12,1% TVN 7 3,6% 3,2% TVN24 4,1% 3,5% TVN Meteo 0,1% 0,2% TVN Style 1,0% 1,0% TVN Turbo 0,6% 0,6% TTV 1,3% 1,2% TVN24 Biznes i Świat 0,5% nd. TVP1 6,8% 7,9% TVP2 6,6% 6,0% Polsat 10,3% 12,4% TV4 2,2% 2,0% TVP Info 1,2% 1,4% (PAP)
kam/ jtt/