Libet liczy na wyraźniejszy wzrost sprzedaży od 2018 roku

Libet, producent kostki brukowej, przewiduje, że w 2017 r. nie zwiększy istotnie sprzedaży ubiegłorocznej. Jednak już w 2018 roku przychody mają zauważalnie wzrosnąć - poinformowali przedstawiciele spółki.

"W tym roku nie odczujemy jeszcze boomu związanego z inwestycjami w infrastrukturę. Jesteśmy zawsze na końcu procesu inwestycyjnego. Teraz są budowane drogi. Ale dla nas zamówienia zaczynają się w momencie budowy stacji benzynowych czy MOP-ów" - powiedział na konferencji prasowej członek zarządu spółki Ireneusz Gronostaj.

"W 2017 r. nie zakładamy dużo większej sprzedaży niż w ubiegłym roku" - dodał.

W 2016 roku przychody grupy Libet wyniosły 284,2 mln zł.

Prezes spółki poinformował, że kolejny rok powinien już przynieść wyraźniejszy wzrost przychodów.

"W 2018 r. inwestycje infrastrukturalne wejdą w zaawansowaną fazę, zakładamy w związku z tym wzrost liczby naszych kontraktów" - powiedział prezes spółki Thomas Lehmann.

Dodał, że dobra koniunktura powinna utrzymać się przez 2-3 lata.

Obecnie firma zmaga się że wzrostem cen kruszyw, cementu i wynagrodzeń.

Libet zakłada w przyszłym roku jednocyfrowe podwyżki cen dla klientów.

Trzeci i czwarty kwartał to sezonowo najlepsze dla spółki kwartały.

Tegoroczny CAPEX Libetu wyniesie ok. 12 mln zł. (PAP Biznes)

morb/ jtt/

Źródło: PAP Biznes
Firmy:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
Polecane
Najnowsze
Popularne
LIBET 1,94% 1,05
2020-04-01 09:23:51
WIG -1,49% 41 005,30
2020-04-01 09:36:00
WIG20 -1,40% 1 491,70
2020-04-01 09:51:45
WIG30 -1,22% 1 715,78
2020-04-01 09:51:00
MWIG40 -0,76% 2 828,52
2020-04-01 09:36:45
DAX -3,85% 9 553,50
2020-04-01 09:47:00
NASDAQ -0,95% 7 700,10
2020-03-31 22:03:00
SP500 -1,60% 2 584,59
2020-03-31 22:08:00

Znajdź profil

Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.