Spis treści:
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
| KOMISJA PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH I GIEŁD | ||||||||||||
| Raport bieżący nr | 43 | / | 2006 | |||||||||
| Data sporządzenia: | 2006-12-29 | |||||||||||
| Skrócona nazwa emitenta | ||||||||||||
| CSS | ||||||||||||
| Temat | ||||||||||||
| Rejestracja przez Sąd połączenia Computer Service Support S.A. z Computer Service Support Gdańsk Sp. z o.o. | ||||||||||||
| Podstawa prawna | ||||||||||||
| Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe |
||||||||||||
| Treść raportu: | ||||||||||||
| Zarząd Computer Service Support S.A. informuje: W dniu dzisiejszym tj. 29 grudnia br. Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego wydał postanowienie, zgodnie z którym dokonał wpisu w Krajowym Rejestrze Sądowym – Rejestrze Przedsiębiorców o połączeniu Computer Service Support S.A. z siedzibą w Warszawie jako spółką przejmującą ze spółką Computer Service Support Gdańsk Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku spółka przejmowana przez przeniesienie całego majątku spółki przejmowanej na spółkę przejmującą art. 492 § 1 pkt.1 i stosownie do art. 515 § 1 Kodeksu spółek handlowych. Podstawowym przedmiotem działalności Computer Service Support S.A. (podmiot przejmujący) jest świadczenie kompleksowej obsługi informatycznej sprzętu komputerowego i telekomunikacyjnego w skali ogólnopolskiej dla producentów w/w infrastruktury. Usługi oferowane przez Computer Service Support S.A.: Centrum Wsparcia IT Jest to kompleksowe wsparcie w zakresie użytkowania stacji roboczych oraz administrowania infrastrukturą informatyczną, obejmujące usługi świadczone zarówno w postaci doraźnych interwencji, jak też działań o charakterze prewencyjnym. Bezpieczeństwo IT Jest to grupa usług z zakresu bezpieczeństwa danych i systemów informatycznych. W ramach Bezpieczeństwa IT wykonywany jest audyt bezpieczeństwa, projektowanie i wdrażanie systemów zabezpieczeń, opracowanie i wdrożenie polityki bezpieczeństwa w przedsiębiorstwie. Bezpieczeństwo IT obejmuje także szkolenia dla kadry zarządzającej i pracowników przedsiębiorstwa z zakresu bezpieczeństwa informatycznego. Outsourcing IT Jest to usługa zapewniająca prawidłowe funkcjonowanie zasobów informatycznych poprzez przejęcie wybranych funkcji realizowanych przez dział IT Klienta (outsourcing selektywny) lub też pełne przejęcie całego obszaru informatyki Klienta (outsourcing kompleksowy). Projekty systemowe Jest to grupa zaawansowanych usług projektowych obejmujących między innymi integrację usług katalogowych, opracowanie procedur awaryjnych dla działań biznesowych, migracje, optymalizacje i monitorowanie systemów. W ramach Projektów Systemowych oferowane są usługi wdrożeniowe, konsultacje i usługi doradcze. Zarządzanie zasobami IT Jest to grupa usług pozwalająca obniżyć koszt utrzymania systemów informatycznych w przedsiębiorstwie. Oferta obejmuje wdrożenie kompleksowego systemu zarządzania obejmującego takie moduły, jak: inwentaryzacja (sprzętu i oprogramowania), zarządzanie oprogramowaniem, zarządzanie stacjami roboczymi i obsługa zgłoszeń. Serwis rozszerzony Jest to grupa usług rozszerzających zakres standardowej gwarancji producenta sprzętu o dodatkowe świadczenia serwisowe, takie jak krótszy czas reakcji, określony czas naprawy, podstawienie sprzętu zastępczego na czas naprawy. Usługi dotyczą również sprzętu po okresie gwarancji. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny Są to najwyższej jakości naprawy serwisowe wykonywane na rzecz producenta lub Klienta. Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne wykonywane są zarówno w serwisie (carry in), jak i na miejscu u Klienta (on site). Projekty sprzętowe Są to projekty dotyczące sprzętu komputerowego, realizowane na podstawie pojedynczych zleceń lub umów ramowych. Stanowią je m.in. przeglądy i konserwacje oraz rozbudowa zasobów sprzętowych. Usługi sieciowe Jest to grupa usług obejmująca projektowanie, budowę lub rozbudowę infrastruktury sieciowej przedsiębiorstwa (LAN/WAN/WLAN), montaż lub konfigurację urządzeń, uruchomienie oraz analizę pracy sieci wraz z elementami bezpieczeństwa sieci i niezbędnymi pomiarami. Szkolenia informatyczne (autoryzowane i autorskie) Są to zarówno szkolenia autoryzowane przez producentów oprogramowania i sprzętu, adresowane głównie do specjalistów IT, jak i szkolenia autorskie prowadzone w oparciu o materiały własne lub dostępne na rynku, skierowane do użytkowników i specjalistów IT. Computer Service Support S.A. jest jedną z największych na polskim rynku organizacji zajmujących się kompleksowymi usługami informatycznymi. Spółka ściśle współpracuje z największymi producentami sprzętu i oprogramowania, m.in. Cisco, DELL, IBM, Fujitsu Siemens Computers, Microsoft, Symantec oraz Novell. Konstrukcja oferty opiera się przede wszystkim na analizie potrzeb oraz możliwości Klienta tak, by usługi dostosowane były do jego indywidualnych wymagań. Usługi oferowane są na terenie całego kraju poprzez sieć filii i oddziałów, zaś za właściwą ich realizację odpowiedzialna jest kadra wykwalifikowanych inżynierów. Przedmiot działalności Computer Service Support Gdańsk Sp. z o.o. jest pochodną działalności Computer Service Support S.A. Podstawa prawna: Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 19.10.2005 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych § 20. |
||||||||||||
| MESSAGE (ENGLISH VERSION) | |||
INFORMACJE O PODMIOCIE >>>
| PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
| Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
| 2006-12-29 | Andrzej Woźniakowski | Prezes Zarządu | |||
| 2006-12-29 | Rafał Jagniewski | Członek Zarządu | |||
Źródło:Komunikaty spółek (ESPI)




















































