CCC wchodzi z e-commerce do Czech

Czechy są pierwszym zagranicznym rynkiem, na którym grupa CCC uruchomiła platformę ccc.eu. Grupa planuje start e-commerce w pierwszym kwartale 2020 roku również w Rumunii, na Słowacji, Węgrzech i w Austrii - poinformowało CCC w komunikacie prasowym.

(CCC)

Grupa CCC uruchomiła pięć miesięcy temu sklep internetowy w Polsce.

Czechy to trzeci największy pod względem przychodów rynek zagraniczny dla CCC, z 96 sklepami stacjonarnymi. Spółka rozpoczęła tam działalność 15 lat temu. Przychody z Czech wyniosły na koniec trzeciego kwartału 2019 roku 212 mln zł, co stanowi około 6 proc. przychodów w całej grupie.

"Zgodnie ze strategią całej grupy CCC chcemy rozwijać na nim omnichannelową sprzedaż, ponieważ widzimy gotowość Czechów do korzystania z proponowanych w jej ramach narzędzi. Silna pozycja marki CCC w tym kraju ułatwi nam realizację celów sprzedażowych, poprzez zwiększanie aktywności dotychczasowych klientów oraz pozyskiwanie nowych klientów online" - powiedział wiceprezes CCC Karol Półtorak, cytowany w komunikacie.

W 2020 roku grupa CCC planuje także udostępnienie aplikacji mobilnej CCC dla użytkowników na rynku czeskim. W Polsce po niespełna 9 miesiącach od uruchomienia aplikacja zanotowała 1,2 mln pobrań. (PAP Biznes)

pr/ ana/

Źródło: PAP Biznes
Firmy:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
Polecane
Najnowsze
Popularne
CCC -5,16% 88,25
2020-02-24 17:03:49
WIG -4,07% 55 088,26
2020-02-24 17:15:01
WIG20 -4,20% 2 000,90
2020-02-24 17:15:01
WIG30 -4,08% 2 316,46
2020-02-24 17:15:00
MWIG40 -3,67% 3 907,77
2020-02-24 17:15:01
DAX -4,01% 13 035,24
2020-02-24 17:37:00
NASDAQ -3,71% 9 221,28
2020-02-24 22:03:00
SP500 -3,35% 3 225,89
2020-02-24 22:08:00

Znajdź profil

Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.