Celem emisji akcji serii B Emitenta było pozyskanie środków na rozwój aplikacji wpadaj.pl.
Bridge Solutions Hub S.A. informuje, że w lipcu 2023 roku aplikacja wpadaj.pl odnotowała następujące podstawowe statystyki używalności:
1. Ilość wysłanych powiadomień SMS 149 408 (wzrost o 0,12 % w stosunku do poprzedniego miesiąca);
2. Ilość wysłanych dedykowanych powiadomień SMS: 4 300 (spadek o 16,11 % w stosunku do poprzedniego miesiąca);
3. Ilość dodanych wizyt w aplikacji biznes: 113 165 (spadek o 0,37 % w stosunku do poprzedniego miesiąca);
4. Ilość dodanych wizyt przez wyszukiwarkę: 4 302 (wzrost o 0,91 % w stosunku do poprzedniego miesiąca);
5. Łączna ilość płatnych produktów zakupionych w aplikacji 292 (spadek o 3,31 % w stosunku do poprzedniego miesiąca).
Podstawa prawna:
Pkt.16 Załącznika do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie SA z dnia 31 marca 2010 roku "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect”.
Źródło:Komunikaty spółek (EBI)