System bankowości internetowej Raiffeisen Polbanku dotknęła awaria. Klienci nie mogli się zalogować, co oznaczało brak możliwości zlecenia jakiejkolwiek transakcji online. Przed godziną 15:00 informacja o problemach zniknęła i klienci powinni już móc zalogować się na swoje konta.
O sprawie informali nas czytelnicy. Przy próbie zalogowania strona wczytywała się w nieskończoność, nie zwracając na koniec odpowiedniej reakcji na login i hasło użytkownika. Choć w social mediach bank nie opublikował żadnego oficjalnego komunikatu, to pojawiał się on podczas próby połączenia z infolinią banku. Obecnie został usunięty.
Automat komunikował o aktualnie trwających problemach technicznych skutkujących niedostępnością serwisu R-Online. Bank zapewniał również, że prowadzone są już prace mające na celu usunięcie usterki jak najszybciej. Przed godziną 15:00 problemy ustały.
Raiffeisen Polbank prowadził na koniec III kw. 2017 roku 715 249 rachunków osobistych. Plasuje go to poza pierwszą dziesiątką banków komercyjnych w Polsce. Jego baza klientów korzystających z podstawowego ROR-u urosła jednak w ciągu roku o ponad 100 000 rachunków.
MG


























































