Aster City również dokłada
opr. Łukasz Dec
Czołowi warszawscy dostawcy szerokopasmowych usług internetowych prowadzą akcję promocji swoich usług. Nowych klientów starają się zachęcić korzystnymi warunkami finansowymi, które oczywiście z czasem zrekompensują wpływy z abonamentu.
Kilka tygodni temu porównywaliśmy zgrubnie strategie promocyjne UPC TK i Aster City, wskazując drugi z operatorów stara się raczej nie uszczuplać w ramach promocji swoich wpływów (wprowadzenie wyższych przepustowości). W tym samym czasie UPC TK (chello) fundowało - i nadal funduje - nowym klientom miesiąc gratisowego korzystania z usług szerokopasmowych. Tymczasem cenową promocję wprowadziło także Aster City.
Obejmuje ona upust na cenę instalacji usługi, który wynosi 53% lub nawet 99% (podłączenie za 1 zł netto) jeżeli nowy abonent rezygnuje równocześnie "z usług innego dostawcy stałego dostępu do Internetu". Promocja dotyczy tylko podstawowego pakietu usług internetowych a jej warunkiem jest zawarcie umowy na okres 12 miesięcy oraz wykupienie usług telewizyjnych. Już wcześniej opłata instalacyjna mogła być w normalnym trybie rozłożona na 4 raty a w ramach promocji proponuje się 12 rat.
Pod koniec ubiegłego roku również TP S.A. promowała Neostradę, kusząc nowych użytkowników niemal darmową instalacją usługi.

























































