
Creepy Jar sprzedał ponad 580 tys. sztuk gry "Green Hell", z czego 180 tys. sztuk znalazło nabywców w ciągu ostatnich 7 dni - podała spółka w komunikacie. Czytaj dalej
Creepy Jar sprzedał ponad 580 tys. sztuk gry "Green Hell", z czego 180 tys. sztuk znalazło nabywców w ciągu ostatnich 7 dni - podała spółka w komunikacie. Czytaj dalej
„Green Hell” znalazł się na drugim miejscu bestsellerów Steam. Akcje produkującej go spółki Creepy Jar drożeją o blisko 50 proc. i jeszcze nigdy w historii nie były równie drogie. Czytaj dalej
Creepy Jar odwołało walne zgromadzenie, które miało odbyć się 26 marca i zdecydować o przeniesieniu notowań akcji spółki na rynek główny GPW - podała spółka w komunikacie. Czytaj dalej
Akcjonariusze notowanego na NewConnect producenta gier Creepy Jar zdecydują o wyrażeniu zgody na ubieganie się o przeniesienie notowań spółki na rynek regulowany GPW - wynika z projektów uchwał NWZ Creepy Jar zwołanego na 26 marca. Czytaj dalej
Creepy Jar sprzedał brutto poprzez platformę Steam ponad 360 tys. sztuk gry "Green Hell". Liczba oczekujących na zakup gry (wishlista) przekroczyła 610 tys. osób - podała spółka w komunikacie. Zarząd zamierza rekomendować akcjonariuszom przeniesienie notowań akcji spółki na rynek główny GPW. Czytaj dalej
Creepy Jar rozpoczął prace prototypowe nad kolejnym survivalem i planuje jego premierę na drugą połowę 2021 r. Budżet nowej produkcji ma być jeszcze większy od budżetu gry „Green Hell". Czytaj dalej
Creepy Jar sprzedał brutto poprzez platformę Steam ponad 300 tys. sztuk gry "Green Hell" - podała spółka w komunikacie. Liczba oczekujących na zakup gry (wishlista) przekroczyła 570 tys. osób. Czytaj dalej
Creepy Jar planuje wydanie gry "Green Hell" w wersji na konsole Playstation 4 oraz Xbox One w 2020 roku - podała spółka w komunikacie. Na przełomie 2019 i 2020 roku zadebiutować ma wersja gry na konsole Nintendo Switch. Czytaj dalej
Marże obrazują, jak dobrze firmy potrafią przełożyć na zysk każdą złotówkę, która pojawiła się na ich koncie w wyniku sprzedaży dóbr i usług. Oto spółki, które na GPW są obecnie w tej dziedzinie najlepsze. Ranking zdominowali producenci gier i spółki nieruchomościowe. Czytaj dalej
Liczba osób oczekujących na zakup pełnej wersji gry "Green Hell" spółki Creepy Jar przekroczyła 400 tys. - podała spółka w komunikacie prasowym. Czytaj dalej
Gra „Green Hell” przyniosła już prawie 2,3 mln złotych zysku netto, pomimo że wciąż jest ona w wersji early access. Akcje studia Creepy Jar wyraźnie drożeją. Czytaj dalej
Uchwała Nr 42/2019 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 24 stycznia 2019 r. w sprawie wyznaczenia pierwszego dnia notowania w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect akcji zwykłych na okaziciela serii A i B spółki CREEPY JAR S.A. Czytaj dalej
Uchwała Nr 35/2019 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 18 stycznia 2019 r. w sprawie wprowadzenia do alternatywnego systemu obrotu na rynku NewConnect akcji zwykłych na okaziciela serii A i B spółki CREEPY JAR S.A. Czytaj dalej
Gra "Green Hell", której producentem jest Creepy Jar, sprzedała się w ponad 100 tys. egzemplarzy - podali przedstawiciele spółki. Creepy Jar podtrzymuje, że w ciągu 12 miesięcy od premiery sprzeda 300 tys. kopii gry. Czytaj dalej
Koszty produkcji gry "Green Hell" wraz z marketingiem zwróciły się w sześć tygodni od premiery gry w wersji early access - poinformował Creepy Jar, producent i wydawca tytułu. Dotychczas gra sprzedała się w ponad 93,1 tys. kopii. Czytaj dalej