REKLAMA
TYLKO U NAS

Program lojalnościowy Lotos Navigator w oparciu o aplikację Lojalnościową Comarch

2008-02-28 14:49
publikacja
2008-02-28 14:49
Comarch Loyalty Management (CLM) to już trzeci system Comarch, który został wdrożony w firmie Lotos. Pod koniec września 2007 roku została podpisana umowa na dostawę i wdrożenie systemu lojalnościowego do końca stycznia 2008 roku. Dzisiaj jeden z największych koncernów energetycznych w Europie wzbogacił swoją ofertę o atrakcyjny, nowoczesny system lojalnościowy.
- W połowie roku 2007 Lotos podjął decyzję o uruchomieniu systemu lojalnościowego na stacjach Lotos. Formuła programu Navigator polega na premiowaniu stałych klientów stacji paliw Lotos specjalnie wyselekcjonowaną kolekcją markowych nagród. Nagrody zostały wybrane z myślą o kierowcach i nie tylko. W trakcie trwania programu Navigator produkty będą eksponowane i klient będzie miał możliwość bezpośrednio je ocenić pod względem jakości i atrakcyjności - mówi Magdalena Jurdziak, szef biura Marketingu w Lotos Paliwa.

- Jednym z ważniejszych elementów tego trudnego i wymagającego projektu jest zbudowanie systemu informatycznego wspierającego szereg procesów związanych z lojalnością – mówi Dariusz Jabłoński, szef biura IT w Lotos Paliwa. - Zdawaliśmy sobie sprawę z faktu, że najważniejszym będzie to, aby znaleźć własne niepowtarzalne rozwiązanie, różne od tych, które spotykamy w dużych programach w naszej branży. Tworząc koncepcję programu, bazowaliśmy na posiadanych przez nas bogatych doświadczeniach budowania relacji z klientami, choć mieliśmy także okazję wyciągać wnioski z doświadczeń naszej konkurencji. Decyzję o wyborze partnera do stworzenia systemu informatycznego podjęliśmy nie tylko w oparciu o czynniki finansowo-techniczne, ale także musieliśmy wziąć pod uwagę gwarancję bezproblemowego i terminowego wykonania systemu. Dzisiaj na stacjach Lotosu nasi klienci mają do dyspozycji nowoczesny i atrakcyjny system lojalnościowy, wierzymy w jego sukces na rynku.

Comarch Loyalty Management gwarantuje możliwość centralnego zarządzania programem lojalnościowym w Lotos Paliwa. Jest odpowiedzialny za przetwarzanie wszystkich danych w systemie – począwszy od budowy schematów lojalnościowych, aż po poszczególne transakcje dokonane na terminalach zintegrowanych z kasą na stacji paliw. Gwarantuje to bardzo precyzyjną wymianę danych, zapewniając możliwość ich późniejszej analizy. Dodatkowo Comarch w ramach realizacji umowy dostarczył moduły CLM pozwalające na sprawne zarządzanie logistyką nagród całego programu lojalnościowego Lotos. Comarch zapewnia także 3-letnią usługę serwisu i hostingu.

- Ze względu na uniwersalność systemu, która jest osiągana dzięki budowie modułowej i szerokiemu zakresowi parametryzacji, Comarch Loyalty Management mógł być z powodzeniem w pełni przystosowany do wymagań klienta – mówi Tomasz Nakonieczny, Dyrektor Oddziału Comarch SA w Gdańsku. Firma Lotos korzysta już z dwóch naszych systemów: Comarch Fuel Cards (system bezgotówkowego tankowania) oraz Outsourcing WAN (satelitarny system komunikacji na stacjach paliwowych). Cieszymy się, że dotychczasowe pozytywne doświadczenia ze współpracy pomiędzy Comarch a firmą Lotos przekładają się na kolejne ważne biznesowo dla Lotos, a jednocześnie wyjątkowo prestiżowe dla Comarch wspólne projekty.

Comarch SA / www.prnews.pl
Źródło:
Tematy
Najtańsze konta firmowe z premią za korzystanie
Najtańsze konta firmowe z premią za korzystanie

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki