REKLAMA
TYLKO U NAS

Obsługa klientów wciąż słaba

2010-01-19 05:55
publikacja
2010-01-19 05:55
Obsługa klienta w Polsce wciąż szwankuje - wynika z raportu, do którego dotarła "Rzeczpospolita". Firma Vision SecretClient zebrała oceny około 200 tysięcy klientów, którzy po wizycie w sklepie czy salonie usługowym wypełniali ankietę o jakości obsługi.

Oceny wystawione przez klientów są bardzo słabe. Średni poziom zadowolenia z usługi oceniono jedynie na 1,76 w 5-punktowej skali. Wśród branż najwyższe oceny zebrały biblioteki oraz salony SPA czy fitness, a zdecydowanie najgorsze szpitale. Jeśli chodzi o województwa, najgorzej w raporcie wypadło pomorskie, a najlepiej - świętokrzyskie.

Eksperci oceniają, że w Polsce wciąż jeszcze jest wiele do zrobienia jeśli chodzi o obsługę klienta. Jednak mimo, że nie jest najlepiej, i tak odnotowano niewielki, 6-procentowy wzrost średniej punktacji, w porównaniu do 2008 roku. Szczególnie banki i firmy ubezpieczeniowe robią wiele, by poprawić swoje oceny - zauważa "Rzeczpospolita".

"Rz"/IAR adb/jp
Źródło:IAR
Tematy
Załóż konto osobiste w apce Moje ING i zgarnij do 600 zł w promocjach od ING
Załóż konto osobiste w apce Moje ING i zgarnij do 600 zł w promocjach od ING

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane: Sektor bankowy

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki