Marta Jurek i jej projekt IzzyBike zdobył pierwszą nagrodę w konkursie dla małych firm z globalnymi ambicjami Think Big, organizowanym przez UPC Biznes. Podczas Dnia Inspiracji, finałowego wydarzenia konkursu Think Big z grona dziesięciu finalistów jury wybrało projekty najbardziej innowacyjnego biznesu. W konkursie udział mogły wziąć firmy, które już aktywnie działają na rynku i przedstawiły wykraczający poza przyjęte schematy pomysł na rozwój działalności. Wręczono nagrodę główną w wysokości 40 000 zł i dwie nagrody po 10 000 zł.
Jury zadecydowało o zwycięstwie projektu IzzyBike, czyli projektu komercjalizacji roweru bez łańcucha. - Wygrana w konkursie pozwoli nam wprowadzić nasz innowacyjny produkt na rynek. Decyzja jury to dla nas duże wyzwanie i jednocześnie odpowiedzialność. Wiemy, że teraz więcej osób wierzy w ten projekt i dlatego będziemy pracować nad nim z jeszcze większą determinacją- mówi o swoim sukcesie zwyciężczyni konkursu Think Big, Marta Jurek.
Dwie równorzędne nagrody po 10 000 zł zdobyli: Windu CMS - narzędzie do tworzenia stron internetowych oraz Ogólnopolska Sieć Laboratoriów Dziecięcych Junior Odkrywca.Zwyciężczyni nagrody głównej, do swojego pomysłu przekonała jury, w które skład weszli: Dariusz Bogdan - podsekretarz stanu w Ministerstwie Gospodarki, Grzegorz Kiszluk - redaktor naczelny magazynu Brief, Olga Kozierowska - inicjatorka promocji przedsiębiorczości kobiet, twórczyni projektu Sukces Pisany Szminką, autorka programów w TVN24 i Radiu PIN, Grzegorz Marynowicz - analityk Bankier.pl i redaktor prowadzący portal MamBiznes.pl, Artur Kurasiński - bloger i przedsiębiorca, Bartłomiej Gola - partner zarządzający SpeedUp Venture Capital Group oraz Agnieszka Zawistowska - dyrektor usług dla biznesu w UPC Polska i Patrycja Gołos, dyrektor ds. korporacyjnych i polityki publicznej w UPC Polska.
Zdaniem Betzalela Kenigszteina, dyrektora zarządzającego Liberty Global w regionie Europy Środkowej i Wschodniej, zwycięzca Think Big bez wątpienia zasili grono najbardziej innowacyjnych polskich firm. - Innowacje wdrażane przez twórczych przedsiębiorców są motorem gospodarki, a Polska ma szansę być w gronie wiodących krajów Europy, jeśli postawi na innowacyjność- podkreśla. - UPC Polska doskonale to rozumie, stąd inicjatywa konkursu Think Big - dodaje.
O nagrodę główną ubiegali się: Elektroniczna Giełda Kwiatowa, ElimiDate - mobilna aplikacja randkowa, Fanshop xTRI.pl dla triatlonistów i pasjonatów sportu, IzzyBike- projekt komercjalizacji roweru bez łańcucha, KINETIZER - kreatorzy innowacyjnego narzędzia dla rynku pracy, Kreator Pism Procesowych, który pomaga opracować pozew w indywidualnych sprawach, Mamabu na eksport - sklep o międzynarodowym zasięgu z polskim designem dla dzieci, Museum Guide - platforma mobilna, która w wygodny i atrakcyjny wizualnie sposób prezentuje sztukę, Ogólnopolska Sieć Laboratoriów Dziecięcych Junior Odkrywca oraz Windu CMS - narzędzie do tworzenia stron internetowych.
Dzień inspiracji był finałowym wydarzeniem konkursu Think Big. Podczas eventu wystąpili goście specjalni m.in. twórcy Dice+, czyli elektronicznej kostki do gier planszowych w wersji cyfrowej, przedstawiciele firmy iTraff - twórcy technologii rozpoznawania obrazu, czy Omni 3D - pierwsza firma, która rozpoczęła montaż i produkcję drukarek 3D w Polsce.
Partnerami konkursu "Think Big" są: Krajowa Izba Gospodarcza, SpeedUp Venture Capital Group, Cowork oraz media: Brief, bankier.pl, Święto Kobiet Biznesu, Sukces Pisany Szminką oraz Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw.
/ UPC















































