REKLAMA
FORUM FINANSÓW

INTERBUD-LUBLIN S.A.: Rejestracja zmian Statutu INTERBUD-LUBLIN S.A.

2018-12-05 15:15
publikacja
2018-12-05 15:15
Spis treści:

1. RAPORT BIEŻĄCY

2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)

3. INFORMACJE O PODMIOCIE

4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 43 / 2018
Data sporządzenia: 2018-12-05
Skrócona nazwa emitenta
INTERBUD-LUBLIN S.A.
Temat
Rejestracja zmian Statutu INTERBUD-LUBLIN S.A.
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:
W nawiązaniu do raportu bieżącego nr 29/2018 w sprawie treści uchwał podjętych przez Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie INTERBUD-LUBLIN S.A. (NWZ), w tym uchwał nr 1/2018, 2/2018, 3/2018, 4/2018 oraz 5/2018 dotyczących zmian Statutu, Zarząd Interbud-Lublin S.A. w restrukturyzacji (Spółka) informuje, że w dokumencie z dnia 5 grudnia 2018 r. wydanym przez Centralną Informację Krajowego Rejestru Sadowego wskazano, iż Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego w dniu czwartego października br. dokonał rejestracji zmian statutu Spółki dokonanych przez NWZ, o których Spółka informowała raportem bieżącym nr 29/2018.

Zmiana Statutu Spółki polegała na tym, że:
─ w §4 wykreślono ust.1 pkt 6-15, 19, 32, 36, 37 w dotychczasowym brzmieniu:
„6) produkcja wyrobów z drewna oraz korka, z wyłączeniem mebli; produkcja wyrobów ze słomy i materiałów używanych do wyplatania dział 16,
7) produkcja papieru i wyrobów z papieru dział 17,
8) poligrafia i reprodukcja zapisanych nośników informacji dział 18,
9) produkcja chemikaliów i wyrobów chemicznych dział 20,
10) produkcja wyrobów z gumy i tworzyw sztucznych dział 22,
11) produkcja wyrobów z pozostałych mineralnych surowców niemetalicznych dział 23,
12) produkcja metali dział 24,
13) produkcja metalowych wyrobów gotowych, z wyłączeniem maszyn i urządzeń dział 25,
14) produkcja komputerów, wyrobów elektronicznych i optycznych dział 26,
15) produkcja urządzeń elektrycznych dział 27, oraz
19) pobór, uzdatnianie i dostarczanie wody dział 36, oraz
32) odprowadzanie i oczyszczanie ścieków dział 37, oraz
36) wytwarzanie i zaopatrywanie w energię elektryczną, gaz, parę wodną, gorącą wodę i powietrze do układów klimatyzacyjnych – dział 35 PKD,
37) działalność polegająca na prowadzeniu domów opieki społecznej – Sekcja Q Dział 87.”
─ dodano w § 4 ust 1. Statutu Spółki pkt 40-45 w brzmieniu:
„40. w brzmieniu „działalność prawnicza, rachunkowo-księgowa i doradztwo podatkowe (PKD 69),”
41. w brzmieniu „działalność firm centralnych (head offices); doradztwo związane z zarządzaniem (PKD 70),”
42. w brzmieniu „działalność w zakresie architektury i inżynierii; badania i analizy techniczne (PKD 71),”
43. w brzmieniu „reklama, badanie rynku i opinii publicznej (PKD 73),”
44. w brzmieniu „wynajem i dzierżawa (PKD 77),”
45. w brzmieniu „działalność związana z administracyjną obsługą biura i pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej (PKD 82).”
─ zmieniono § 8 ust 1. Statutu Spółki w ten sposób, że § 8 ust 1. o treści:
„1.Zarząd Spółki składa się z nie mniej niż 1 (jednego) członka, przy czym w skład Zarządu wchodzi Prezes i mogą wchodzić Wiceprezesi.”
otrzymał brzmienie:
„1.Zarząd Spółki składa się z 1 (jednego) do 3 (trzech) członków, przy czym w skład Zarządu wchodzi Prezes i mogą wchodzić Członkowie Zarządu.”
─ zmieniono § 8 ust 2. Statutu Spółki w ten sposób, że § 8 ust 2. o treści:
„2. Kadencja członków Zarządu trwa 3 (trzy) lata. Członkowie Zarządu mogą być powoływani na kolejne kadencje.” otrzymał brzmienie:
„2.Kadencja członków Zarządu jest kadencją łączną i trwa 3 (trzy) lata. Członkowie Zarządu mogą być powoływani na kolejne kadencje.”,
─ dodano w § 8 ust. 9 i 10 w brzmieniu odpowiednio:
„9. Pracami Zarządu kieruje Prezes Zarządu. Szczególne jego uprawnienia w tym zakresie określa Regulamin Zarządu.” oraz
„10. Uchwały Zarządu zapadają bezwzględną większością głosów. W przypadku równości głosów, decyduje głos Prezesa Zarządu Spółki.”,
─ dodano w § 9 ust. 8 i 9 w brzmieniu odpowiednio:
„8) Prokurentów powołuje Zarząd Spółki” oraz
„9) Zarząd może ustanawiać pełnomocników.”,
─ zmieniono § 11 ust. 1 w ten sposób, że § 11 ust 1. o treści:
„1. Rada Nadzorcza składa się z nie mniej niż 5 (pięciu) członków w tym Przewodniczącego i Zastępcy Przewodniczącego.” otrzymał brzmienie:
„1. Rada Nadzorcza składa się z 5 (pięciu) do 7 (siedmiu) członków w tym Przewodniczącego i Zastępcy Przewodniczącego z zastrzeżeniem regulacji ust. 3.”,
─ w §11 dodano ust. 3 w brzmieniu:
„3. Ilekroć liczba członków Rady Nadzorczej ulegnie zmniejszeniu poniżej 5 członków, Rada Nadzorcza może powołać do swojego składu jednego członka w drodze uchwały o dokooptowaniu.”,
─ w §11 dodano ust. 4 w brzmieniu:
„4. Dokooptowani członkowie winni zostać zatwierdzeni przez najbliższe Walne Zgromadzenie, a ich mandaty wygasają z upływem kadencji Rady.”
─ w §11 dodano ust. 5 w brzmieniu:
„5. W przypadku niezatwierdzenia przez Walne Zgromadzenie lub nieprzedstawienia Walnemu Zgromadzeniu uchwały Rady o kooptacji, mandaty dokooptowanych członków wygasają z chwilą zamknięcia Walnego Zgromadzenia, o którym mowa w ust. 4.”,
─ zmieniono § 16 ust. 5 w ten sposób, że § 16 ust. 5 o treści:
„5. Przynajmniej jeden członek Komitetu powinien spełniać warunki niezależności i posiadać kwalifikacje w dziedzinie rachunkowości lub rewizji finansowej. W zakresie spełniania warunków niezależności członka komitetu audytu stosuje się odpowiednio przepisy ustawy o biegłych rewidentach.”
otrzymał brzmienie:
„5. Większość członków Komitetu Audytu, w tym jego Przewodniczący, jest niezależna od Spółki. W zakresie spełniania warunków niezależności członka Komitetu Audytu stosuje się odpowiednio przepisy ustawy o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym. Przynajmniej jeden członek Komitetu powinien posiadać kwalifikacje w dziedzinie rachunkowości lub rewizji finansowej jak również znajomość branży, w której działa Spółka.”.

Jednocześnie Spółka informuje, że tekst jednolity Statutu przyjęty przez NWZ z dnia 21 sierpnia 2018 r., uwzględniający ww. zmiany został przekazany do publicznej wiadomości raportem bieżącym nr 29/2018.

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

INFORMACJE O PODMIOCIE    >>>

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2018-12-05 Tomasz Grodzki Prezes Zarządu Tomasz Grodzki
2018-12-05 Sylwester Bogacki Członek Zarządu Sylwester Bogacki
Źródło:Komunikaty spółek (ESPI)
Tematy
Najlepsze konta premium – wrzesień 2025 r.
Najlepsze konta premium – wrzesień 2025 r.
Advertisement

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki