Pan Marcin Strzałkowski jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej oraz MBA Institute Français de Gestion. Od 2005 – Dyrektor ds. Marketingu w Crowley Data Poland. (odpowiedzialny za strategię firmy, marketing oraz sprzedaż). 2000-2004 – Dyrektor Sprzedaży Detalicznej i Obsługi Klienta oraz Dyrektor Komunikacji Marketingowej w portalu Wirtualna Polska S.A.; (do kluczowych osiągnięć należą: wzrost rozpoznawalności marki z 58% do 91% oraz wzrost liczby użytkowników o 400%, jako rezultat stworzenia i wdrożenia promocji i strategii reklamowej, wzrost w poziomie sprzedaży klientom detalicznym do 1 miliona USD w ciągu 2 lat, redukcja kosztów wydawanych na biura obsługi klienta o 80%), wcześniej, w latach 2000-2004 - Brand Manager w Unilever Polska (zarządzanie markami Rexona and Domestos na kraje Środkowej i Wschodniej Europy; do kluczowych osiągnięć należy zaliczyć: wzrost udziału produktów Domestosa w rynku z 44% do 51% jak również wiodąca pozycja marki Rexona z 10% wzrostem sprzedaży), wcześniej – zatrudniony w Credit Mutuel Bank we Francji oraz w Assistance w Warszawie. Od 2008 roku w zarządzie spółki Inteliwise S.A. Prowadzona przez Pana Marcina Strzałkowskiego działalność nie jest konkurencyjna wobec Spółki. Pan Marcin Strzałkowski nie jest wpisany w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych.
Podstawa prawna § 3 ust. 2 pkt. 11 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect”
Źródło:Komunikaty spółek (EBI)