REKLAMA
TYLKO U NAS

Grupa LPP zakończyła proces wdrażania RFID w marce Reserved w Polsce

2019-10-23 09:38
publikacja
2019-10-23 09:38

Grupa LPP zakończyła proces wdrażania elektronicznych metek (RFID) w marce Reserved w Polsce – poinformowała spółka.

"Przed nami czas na pierwszy bilans korzyści – możemy dokładnie kontrolować to, co jest na sali sprzedaży i osiągamy blisko 100 proc. zgodności z naszymi założeniami. To oznacza poprawę dostępności towaru dla klientów o około 15 proc. Elektroniczne metki usprawniają także procesy w salonie (...)” - powiedział, cytowany w komunikacie prasowym, Jacek Kujawa, wiceprezes LPP.

Jak dodał, proces inwentaryzacji skrócił się około 100-krotnie, a czas rejestracji towaru przy kasie zmniejszył się o około 70 proc.

W kolejnych latach spółka planuje wdrożenie RFID w pozostałych markach i będzie analizować kolejne możliwości, jakie stwarza wykorzystywanie elektronicznych metek. (PAP Biznes)

pel/ osz/

Źródło:PAP Biznes
Tematy
Załóż konto osobiste w apce Moje ING i zgarnij do 600 zł w promocjach od ING
Załóż konto osobiste w apce Moje ING i zgarnij do 600 zł w promocjach od ING

Komentarze (2)

dodaj komentarz
mkdriver
Dobra inwestycja, szybko się zwróci.
wsolax
Wyniki spółki są efektem tego że zarząd podejmuje dobre decyzje i dobrze prześwietla rynek. To dobry prognostyk na przyszłość.

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki