Grupa Boombit szacuje, że w październiku 2023 roku przychody wzrosły mdm o 20,9 proc., do 22,8 mln zł - poinformował wydawca gier w komunikacie prasowym. Przychody pomniejszone o koszty pozyskania użytkownika i prowizje platform wyniosły 9,5 mln zł (+23,7 proc.), a liczba pobrań wyniosła w październiku 14,8 mln.


Wydatki na User Acquisition wzrosły o 23,8 proc. do 11,7 mln zł, a koszty prowizji platform zmniejszyły się do 1,7 mln zł (-6,2 proc.).
"Pozytywnie na wzrost przychodów wpłynęło rozpoznanie dodatkowych przychodów w segmencie blockchain, które dotyczyły podpisywanych od 2022 roku umów SAFT na sprzedaż tokenu $BOOM. Dotychczas były one, zgodnie z polityką rachunkowości grupy, prezentowane w zobowiązaniach, a po październikowym TGE (Token Generation Event) zostały rozpoznane w przychodach" - powiedział, cytowany w komunikacie prasowym, prezes Marcin Olejarz.
"Z perspektywy kontrybucji konkretnych tytułów, cieszy nas fakt, że aż 5 gier przekroczyło poziom 1 mln przychodów. Wśród nich była wydana w połowie września gra Idle Farm, w której widzimy bardzo duży potencjał. Tradycyjnie najwięcej zarobił Hunt Royale i liczymy na to, że po uruchomieniu nowych kampanii marketingowych jego wynik będzie w kolejnych miesiącach wyższy niż ostatnio" - dodał.
Przychody z gier Hyper-Casual wyniosły 7,7 mln zł i stanowiły około 34 proc. w strukturze przychodów Grupy BoomBit. W październiku 2023 r. najlepiej zarabiającymi tytułami były Hunt Royale (4,5 mln zł przychodów), Darts Club (2,4 mln zł) oraz Idle Farm (1,1 mln zł).
doa/ ana/