BoomBit szacuje, że jego skonsolidowane przychody wzrosły w październiku 2021 roku o 3 proc. mdm i wyniosły 21,69 mln zł. Koszt prowizji platform sięgnął 1,33 mln zł (+18 proc. mdm), a koszty User Acquisition wyniosły 12,55 mln zł (-1 proc. mdm) - poinformowała spółka w komunikacie.


Jak podano, przychody pomniejszone o User Acquisition i prowizje platform wyniosły w październiku 7,81 mln zł, co oznacza wzrost mdm o 6 proc. Łączna liczba pobrań gier grupy BoomBit w ciągu ostatniego miesiąca to 19 mln.
Spółka podała, że najpopularniejszymi grami w październiku były Hunt Royale, Darts Club i Construction Ramp Jumping.
Przychody z gier Hyper-Casual były w październiku niższe o 3 proc. w porównaniu z poprzednim miesiącem. Ten gatunek odpowiada za dwie trzecie wszystkich przychodów grupy. Nowe gry Hyper-Casual, które ukazały się w październiku to Jump into the Plane przygotowane przez zespół BoomBit oraz High School First Day i Hyper Touchdown 3D wydane przez BoomHits.
“Gry, które wydaliśmy w ostatnich miesiącach, zgodnie z planem mają dobre wyniki. Wciąż pracujemy nad nowymi tytułami, które moglibyśmy zaprezentować w najbliższych tygodniach” - poinformował w komunikacie prezes Marcin Olejarz. (PAP Biznes)
sar/ mfm/