Awaria bankowości internetowej, mobilnej i telefonicznej w Citi Handlowym. Od rana klienci mają problemy z dostępem do banku. Przy próbach zalogowania się, użytkownicy otrzymują komunikat o błędzie.
[Aktualizacja, godz. 15:00] Bank poinformował o usunięciu awarii i przywróceniu funkcjonalności systemów bankowości transakcyjnej.
O problemach donoszą, pisząc na alert@bankier.pl, nasi czytelnicy - klienci Citi Handlowego. – Nie działa aplikacja mobilna, logowanie do banku i systemy bankowe – pisał rano jeden z nich. Przy próbie zalogowania się do systemu banku, użytkownicy otrzymywali komunikat o tym, że operacja nie jest możliwa i prośbę, aby spróbować później.


Bank potwierdził występowanie przejściowych problemów, zapewniając jednocześnie, że trwają prace nad jak najszybszym przywróceniem prawidłowego działania systemów. Bank podkreślał przy tym, że awaria nie ma nic wspólnego z ostatnimi doniesieniami o atakach hakerskich na banki, a systemy Citi Handlowego są bezpieczne.
– Obecnie mogą występować utrudnienia w dostępie do systemu bankowości internetowej Citibank Online oraz bankowości telefonicznej CitiPhone. Trwają prace nad jak najszybszym przywróceniem funkcjonalności. Systemy banku są bezpieczne. Będziemy informować o postępach – informowała w rozmowie z Bankier.pl Agata Charuba-Chadryś z biura prasowego Citi Handlowego.
kwl