
LPP chce przyspieszyć rozwój marki Sinsay, której rentowność EBIT jest wyższa niż średnia dla całej grupy - poinformował wiceprezes Przemysław Lutkiewicz. Czytaj dalej
LPP chce przyspieszyć rozwój marki Sinsay, której rentowność EBIT jest wyższa niż średnia dla całej grupy - poinformował wiceprezes Przemysław Lutkiewicz. Czytaj dalej
Grupa LPP zakłada, że w 2020 roku jej koszty wynagrodzeń wzrosną w tempie jednocyfrowym – poinformował wiceprezes Przemysław Lutkiewicz. Czytaj dalej
Grupa LPP miała w trzecim kwartale 2019 roku 19,6 mln zł zysku netto (wg MSSF16) - podała spółka w raporcie kwartalnym. Według MSR17 zysk netto wyniósł 65 mln zł wobec 91,6 mln zł zysku przed rokiem. Czytaj dalej
Grupa LPP jest zadowolona z wyników sprzedażowych w IV kwartale – poinformował wiceprezes Przemysław Lutkiewicz. Czytaj dalej
Grupa LPP zakłada, że w 2020 roku jej koszty wynagrodzeń wzrosną w tempie jednocyfrowym – poinformował wiceprezes Przemysław Lutkiewicz. Czytaj dalej
LPP otworzył we wtorek rano księgę popytu na 5-letnie obligacje o wartości 300 mln zł z początkowym przedziałem cenowym 90-110 bps - poinformowały PAP Biznes osoby zbliżone do oferty. Księga ma być zamknięta w środę. Czytaj dalej
Grupa LPP miała w trzecim kwartale 2019 roku 19,6 mln zł zysku netto (wg MSSF16) - podała spółka w raporcie kwartalnym. Według MSR17 zysk netto wyniósł 65 mln zł wobec 91,6 mln zł zysku przed rokiem. Czytaj dalej
Grupa LPP zakłada w roku obrotowym 2020/21 dwucyfrowy wzrost przychodów i poprawę zysku operacyjnego - podała spółka w prezentacji. Powierzchnia handlowa ma wzrosnąć o 16 proc. rdr, planowany CAPEX to ok. 1,12 mld zł. Czytaj dalej
Grupa LPP zakłada w roku obrotowym 2020/21 dwucyfrowy wzrost przychodów i poprawę zysku operacyjnego - podała spółka w prezentacji. Czytaj dalej
Grupa LPP zakłada wzrost powierzchni w roku 2020/21 o 16 proc.. Planowany CAPEX w tym okresie to ok. 1,12 mld zł, co oznacza wzrost o ok. 22 proc. rdr - podała spółka w prezentacji. Czytaj dalej
Grupa LPP obniżyła cel marży dla 13-miesięcznego roku 2019/20 o 1 p.p., do 52-53 proc. - poinformowała spółka w prezentacji. Grupa podniosła cel wzrostu powierzchni w tym roku do 15 proc. z 14-proc. wcześniej. Czytaj dalej
Grupa LPP planuje do końca roku wyemitować obligacje o wartości do 300 mln zł, nie planuje obecnie kolejnych emisji - poinformował PAP Biznes wiceprezes Przemysław Lutkiewicz. Dodał, że październikowa sprzedaż kolekcji jesiennej idzie dobrze, pomimo cieplejszej pogody. Czytaj dalej
Grupa LPP zakończyła proces wdrażania elektronicznych metek (RFID) w marce Reserved w Polsce – poinformowała spółka. Czytaj dalej
Grupa LPP podtrzymuje, że w 2021 r. e-commerce stanowić ma 20 proc. udziału w jej sprzedaży – poinformowali przedstawiciele grupy. W tym roku przychody z e-commerce mają wynieść ponad 1 mld zł. Czytaj dalej
Grupa LPP zakłada w strategii zrównoważonego rozwoju do 2025 roku 50 proc. udziału kolekcji ekologicznych w marce Reserved, redukcję emisji CO2 o 15 proc. i 100 proc. opakowań przyjaznych środowisku – poinformowała grupa w materiałach prasowych przed konferencją prasową. Czytaj dalej