Zysk brutto na sprzedaży LPP wyniósł 1,61 mld zł (wzrost o 13 proc. rdr), a koszty operacyjne sięgnęły 1,067 mld zł (wzrost o 16 proc.).
LPP podała, że przychody ze sprzedaży w sklepach porównywalnych LFL (w walutach lokalnych) wzrosły w tym okresie o 2,1 proc.
Powierzchnia handlowa na koniec 2019 roku wyniosła 1.246,9 tys. m kw., co oznacza wzrost rdr o 14 proc.
Grupa podała w komunikacie, że narastająco po 12 miesiącach przychody wyniosły 9,137 mld zł i były o 14 proc. wyższe niż w analogicznym okresie 2018 roku.
Zysk operacyjny w tym okresie wyniósł 876 mln zł, co oznacza 16-proc. wzrost rok do roku. Zysk brutto na sprzedaży LPP wyniósł 4,88 mld zł (wzrost o 11 proc.). Koszty operacyjne wyniosły 3,894 mld zł (zwyżka o 10 proc.). (PAP Biznes)
epo/ osz/