Rynki

Twoje finanse

Biznes

Forum

Awaria bankowości mobilnej PKO BP. "Utrudnienia w logowaniu"

, aktualizacja: 2024-12-10 15:33

Klienci PKO Banku Polskiego nie mogą zalogować sie do aplikacji bankowości mobilnej IKO. Bank potwierdza, że występują problemy. Awaria m-bankowości nie jest pierwszym utrudnieniem dla klientów instytucji w tym tygodniu.

(fot. PKO BP)

Użytkownicy największego banku na polskim rynku mają trudności z dostępem do aplikacji mobilnej. PKO Bank Polski zmaga sie z awarią, która powoduje, że logowanie do IKO (m-bankowości) nie kończy się powodzeniem. Instytucja potwierdziła występowanie problemów we wpisie na platformie X.

reklama

PKO BP wskazuje, że klienci mogą bez przeszkód korzystać z kart płatniczych oraz serwisu transakcyjnego w bankowości internetowej. Brak dostępu do m-bankowości oznacza jednak, że nie jest możliwe np. dokonanie przelewu BLIK lub opłacenie zakupów za pomocą BLIK-a.

9 grudnia największy polski bank również zmagał sie z problemami. Część użytkowników przez kilka godzin nie miała dostępu do bankowości mobilnej.

MK

Źródło: Bankier.pl
powiązane
polecane
najnowsze
popularne
najnowsze
bankier na skróty