REKLAMA
RELACJA Z FORUM FINANSÓW

Tańszy internet i telewizja UPC dla studentów

2008-09-26 13:45
publikacja
2008-09-26 13:45
UPC Polska przygotowało nową ofertę promocyjną dla studentów.

UPC wprowadza nową ofertę promocyjną, pozwalającą wszystkim osobom posiadającym ważną legitymację studencką na zakup usługi Internet Student (512 kb/s) z abonamentem niższym od cennikowego o 20%. Wysokość miesięcznego abonamentu w promocji wyniesie 39 zł przez cały czas trwania zobowiązania, które kończy się wraz z rokiem akademickim - 30 czerwca 2009 r. Także koszt instalacji w ofercie promocyjnej jest 50% niższy, niż cena standardowa.

Dodatkowo osoby korzystające z promocji mogą przez pierwsze dwa miesiące bezpłatnie korzystać z pakietu UPC SmartGuard, zwiększającego bezpieczeństwo danych.

Równolegle z promocją internetową UPC wprowadziło specjalną ofertę telewizyjną dla studentów, w której koszt instalacji Pakietu Pełnego telewizji dla osób posiadających ważną legitymację studencką wyniesie 39 zł.

Obie promocje są już dostępne w ofercie UPC Polska dla wszystkich znajdujących się w zasięgu sieci operatora i będą obowiązywać do 31 października br.

Więcej informacji: UPC

pr
Źródło:
Tematy
Orange Nieruchomości
Orange Nieruchomości
Advertisement

Komentarze (1)

dodaj komentarz
botak
@UPC POLSKA... UWAGA kombinatorzy. Na reklamację odpowiadają w dogodnym dla siebie terminie 30stu dni, bo sobie tak postanowili w regulaminie łamiąc polskie prawo!!! Brak odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od otrzymania żądania konsumenta skutkuje uznaniem tego żądania w zakresie i treści wskazanym w reklamacji. Od 25 grudnia @UPC POLSKA... UWAGA kombinatorzy. Na reklamację odpowiadają w dogodnym dla siebie terminie 30stu dni, bo sobie tak postanowili w regulaminie łamiąc polskie prawo!!! Brak odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od otrzymania żądania konsumenta skutkuje uznaniem tego żądania w zakresie i treści wskazanym w reklamacji. Od 25 grudnia 2014 roku zagadnienie odpowiedzialności sprzedawcy w takim przypadku reguluje ustawa o prawach konsumenta oraz Kodeks cywilny. Art. 5615 Kodeksu cywilnego mówi, że jeżeli sprzedawca, który otrzymał od kupującego żądanie wymiany lub usunięcia wady albo obniżenia ceny, nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że uznał je za uzasadnione. NIE DAJCIE SIĘ OSZUKIWAĆ PRZEZ UPC - JEŚLI NIE ODPOWIEDZĄ W CIĄGU 14 DNI MAJĄ OBOWIĄZEK UWZGLĘDNIENIA ŻĄDANIA KLIENTA !!!

Powiązane: Budżet rodziny

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki