Plan opcji obejmował będzie 10% kapitałów Spółki (po 3% w 2003 i 2004, 4% w 2005) i będzie realizowany przy wycenie Spółki na poziomie 500.000 zł pre-money z uwzględnieniem kosztu pieniądza w czasie na poziomie 15% rocznie. MCI będzie dysponowało opcją "call" na odkupienie od Założycieli pakietu uzyskanego w ramach opcji przy wycenie 1.000.000 zł pre-money z uwzględnieniem kosztu pieniądza w czasie na poziomie 15% rocznie, co doprowadzi do ponownego uzyskania pakietu kontrolnego w Spółce.
Spółka One-2-One jest szeroko rozumianym integratorem rozwiązań w zakresie m-commerce. Spółka działa zarówno w obszarze B2B, jak i B2C, posiada także dodatkowe źródła przychodów
"Nie należy utożsamiać Spółki bezpośrednio z rynkiem internetowym, gdyż rynek telefonii komórkowej, na którym działa One-2-One jest o wiele bardziej rozwinięty i ustabilizowany, niż branża internetowa oraz notuje bardzo wysoką dynamikę wzrostu. Do chwili obecnej około 50% wszystkich osób, które skorzystały z serwisów Spółki, zamawiało je bezpośrednio przez telefon komórkowy, nie używając Internetu." - powiedział Maciej Kowalczyk, manager inwestycyjny w MCI Management.
One-2-One zostało zarejestrowane w kwietniu 2001 roku z kapitałem zakładowym 50.000 PLN. Spółka została założona przez trzy osoby prywatne (Założyciele), z których dwie są jednocześnie członkami zarządu Spółki. Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Operacyjnie Spółka rozpoczęła działalność podstawową w październiku 2001 roku i do końca grudnia 2001 roku wygenerowała przychody na poziomie 213 tys. zł oraz zamknęła rok stratą netto 40 tys. zł.
"W roku bieżącym planujemy zrealizować przychody na poziomie 1 mln PLN, z czego działalność podstawowa powinna stanowić około 80%. Należy zaznaczyć, że prognozy jakie przedstawialiśmy na początku negocjacji w styczniu, są dziś przekraczane w kluczowych obszarach. Przychody z SMS, liczba stacji radiowych korzystających z platformy Radio. SuperSMS.pl, a także liczba użytkowników są wyższe niż w pierwotnych prognozach Spółki. Kapitał pozyskany od MCI przeznaczymy na rozwój bazy produktów oraz skokowe zwiększenie skali działalności i uzyskanie wzrostu świadomości marki." - powiedział Tomasz Długiewicz, prezes zarządu One-2-One.