REKLAMA
RELACJA Z FORUM FINANSÓW

LiveChat szacuje przychody w III kw. '21/'22 na 13,92 mln USD; wzrost rdr o 14,3 proc.

2022-01-03 17:32
publikacja
2022-01-03 17:32

LiveChat Software szacuje, że przychody grupy w okresie październik - grudzień 2021 roku, czyli w III kwartale roku finansowego 2021/22, wyniosły 13,92 mln USD i były wyższe rdr o 14,3 proc. - poinformowała spółka w komunikacie.

LiveChat szacuje przychody w III kw. '21/'22 na 13,92 mln USD; wzrost rdr o 14,3 proc.
LiveChat szacuje przychody w III kw. '21/'22 na 13,92 mln USD; wzrost rdr o 14,3 proc.
fot. Marek Wiśniewski / / Puls Biznesu

W analogicznym okresie poprzedniego roku (październik - grudzień 2020 r.) skonsolidowane przychody wyniosły 12,18 mln USD, a w okresie lipiec - wrzesień 2021 r. (II kwartał 2021/22) wyniosły 14,34 mln USD.

"Wzrost przychodów w porównaniu do stanu sprzed roku wynika zarówno ze zwiększenia liczby klientów wszystkich rozwiązań grupy, jak i wyższego ARPU (średni przychód na klienta). Spadek w stosunku do poprzednich trzech miesięcy to efekt bardzo wysokiego poziomu płatności rocznych zanotowanych w II kwartale i w całości zaksięgowanych w tym okresie oraz niższego poziomu takich płatności w III kwartale obecnego roku" - napisano w komunikacie.

"Wzrost powtarzalnych przychodów (MRR - Monthly Recurring Revenue) pozwala obecnie spodziewać się w kolejnych kwartałach wzrostów przychodów zarówno w skali roku, jak i kwartał do kwartału" - dodano.

Spółka poinformowała, że wartość miesięcznych powtarzalnych przychodów grupy na koniec grudnia 2021 r. wyniosła 4,44 mln USD, co oznacza wzrost o 1,0 proc. w stosunku do stanu na koniec września 2021 i o 15,5 proc. rok do roku.

Jak podano, na koniec grudnia 2021 r. ARPU produktu LiveChat wyniosło 119,2 USD wobec 119,4 USD na koniec września 2021 r. i 115,0 USD przed rokiem. ARPU produktu ChatBot wyniosło odpowiednio 98,9 USD na koniec grudnia 2021 wobec 96,9 USD na koniec poprzedniego kwartału i 82,8 USD przed rokiem.

Na koniec III kwartału 2021/22 liczba płacących klientów LiveChat wyniosła 34.582, a ChatBot 2.306.

Przychody wygenerowane przez ChatBot wzrosły o 10,3 proc. w stosunku do poprzedniego kwartału i o około 63 proc. w stosunku do analogicznego okresu poprzedniego roku. (PAP Biznes)

pel/ mfm/

Źródło:PAP Biznes
Tematy
Miejski model Ford Puma. Trwa wyjątkowa wyprzedaż

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane: Prognozy i wyniki finansowe

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki