
Dziś pobuszujemy trochę po sklepowych półkach i porozmawiamy o tym, jak zmieniły się zwyczaje zakupowe Polaków w czasie pandemii COVID-19. Jak robiliśmy zakupy? Co kupowaliśmy? Co decydowało o wyborze sklepu? Jak pandemia odbiła się na naszej sytuacji finansowej i jak zmieniła nasze podejście do wydatków?
44 proc. osób przyznało, że pandemia COVID-19 negatywnie odbiła się na ich sytuacji finansowej. Aż 70 proc. Polaków wstrzymało się z zakupami, połowa dokonuje tylko niezbędnych sprawunków — wynika z badania KPMG. Jak jeszcze pandemia wpłynęła na nasze podejście do zakupów? Dziś na pytania w Programie Antykryzysowym odpowiada aż dwóch gości: Andrzej Musiał, starszy menedżer w dziale doradztwa biznesowego w KPMG w Polsce i Jan Karasek, partner w dziale doradztwa biznesowego w KPMG w Polsce.
Rozmowy możecie posłuchać również w wersji podcastowej. JS
