Koszty programmingu TVN w kolejnych miesiącach mogą spadać w tempie podobnym do zniżek na rynku reklamy - ocenił w rozmowie z PAP Edward Miszczak, członek zarządu TVN.
"Poziom kosztów programmingu TVN jest lustrzanym odbiciem tego co dzieje się z widownią i rynkiem reklamy. Jeśli rynek zaczyna lekko siadać, to i my musimy zmniejszać koszty. Nie zamierzamy narażać się na zbędne obciążenia, jesteśmy telewizją komercyjną" - powiedział PAP Miszczak.
W lutym TVN poinformował, że spodziewa się spadku rynku reklamy telewizyjnej w 2013 roku w średniej jednocyfrowej dynamice.
Członek zarządu TVN powiedział, że spółka jest wstępnie zadowolona z efektów wcześniejszego startu wiosennej ramówki.
"Mogę zdradzić, że zarówno pod względem finansowym, jak i oglądalności wstępnie jesteśmy zadowoleni z wcześniejszego startu wiosennej ramówki. Jednak mamy dopiero drugi miesiąc jej emisji i w związku z tym, aby móc rzetelnie to ocenić, musimy jeszcze poczekać" - powiedział.
Wiosenna ramówka programowa TVN wystartowała w połowie lutego. (PAP)
kam/ osz/























































