Klienci Banku Zachodniego WBK donoszą, pisząc na alert@bankier.pl, o problemach z logowaniem do systemu bankowości elektronicznej.
[Aktualizacja 21.00] Bank informuje, że serwisy bankowości elektronicznej BZWBK24 i BZWBK24 mobile działają prawidłowo.


Problemy z dostępem do konta przez internet zaczęły się około godziny 17:30. Bank potwierdza te informacje w mediach społecznościowych: - Szanowni Państwo, w chwili obecnej trwa awaria skutkująca brakiem dostępu do serwisu transakcyjnego BZWBK24 internet oraz BZWBK24 mobile. Jednocześnie informujemy ze karty i bankomaty są dostępne. O naprawie poinformujemy osobnym komunikatem. Przepraszamy za utrudnienia - czytamy w komunikacie zamieszczonym na Facebooku.
"Raz na jakiś czas da się zalogować do serwisu, ale i tak po chwili przestaje działać" - napisał jeden z klientów banku do naszej Redakcji.
Na profilu społecznościowym banku użytkownicy informują również, że wbrew zapewnieniom banku nie można dokonać płatności kartą.


mwc