ABC Data, która niedawno została pierwszym oficjalnym dystrybutorem smartfonów Xiaomi w UE, jest zadowolona z wyników sprzedażowych. Docelowo chce z Xiaomi osiągnąć 8-9 proc. udziału w polskim rynku smartfonów. Rozmawia o dystrybucji Xiaomi w kolejnych krajach.
"Jeśli chodzi o współpracę z Xiaomi, to zrealizowaliśmy miesięczny cel sprzedażowy już po tygodniu od wprowadzenia produktów. Praktycznie wszystko, co do nas przyjeżdża, się sprzedaje" - powiedział na konferencji wiceprezes ABC Data Juliusz Niemotko.
"Docelowo chcielibyśmy osiągnąć z Xiaomi wysoki jednoprocentowy udział w rynku smartfonów, czyli 8-9 proc." - dodał.
Na razie ABC Data sprzedaje smartfony chińskiego producenta w Polsce, ale rozmawia o rozszerzeniu sprzedaży na inne rynki.
"Rozmawiamy o innych krajach, mam nadzieję, że rozmowy zakończą się wkrótce" - powiedział wiceprezes.(PAP)
gsu/ jtt/