W czasie gdy WIG20 zalicza nowe minima nad wyraz dobrze radzi siebie branżowy indeks reprezentujący producentów gier z GPW. Motorem napędowym wzrostów jest kurs CD Projektu, ale w portfelu jest także jeden hamulcowy, z którym światowy gigant zerwał umowę wydawniczą. Czytaj dalej
Zakończenie współpracy z Take Two Interactive nad grą o roboczej nazwie Dagger jest dla PCF Group szansą na szybsze niż wcześniej zakładano rozwinięcie modelu self-publishingu – ocenia w rozmowie z PAP Biznes prezes PCF Group Sebastian Wojciechowski. Czytaj dalej
PCF Group szacuje, że w pierwszym półroczu 2022 roku jej zysk netto wyniósł 25,5 mln zł, a EBITDA 29 mln zł - poinformowała spółka w komunikacie. Konsensus PAP Biznes zakładał, że zysk netto PCF Group sięgnie 26,4 mln zł, a EBITDA 32,3 mln zł. Czytaj dalej
Take Two Interactive Software przekazał polskiej spółce PCF Group pismo w sprawie zamiaru rozwiązania umowy produkcyjno-wydawniczej z 21 lipca 2020 r., dotyczącej finansowania i wydania tytułu Project Dagger - poinformował PCF Group, który obecnie zamierza prowadzić prace nad grą w modelu self-publishing Czytaj dalej
Kiedyś zarządzający funduszem inwestycyjnym Rockbridge Gier i Innowacji i współautor głośnej na rynku transakcji wejścia chińskiej Grupy Tencent do akcjonariatu Bloober Team. Obecnie zarządzający własnym portfolio w ramach autorskiego FIZ Smart Money. Paweł Sugalski w rozmowie z Bankier.pl diagnozuje sytuację polskich producentów gier, ocenia, kiedy wróci hossa, i opowiada o swojej książce „Gaming na giełdzie”. Zapraszamy do przeczytania wywiadu. Czytaj dalej
Walne zgromadzenie PCF Group zdecydowało, by spółka wypłaciła w formie dywidendy za 2021 rok łącznie 8,1 mln zł, czyli 0,27 zł na akcję - podała spółka w komunikacie. Czytaj dalej
Zarząd PCF Group rekomenduje, by spółka wypłaciła w formie dywidendy za 2021 rok łącznie 8,1 mln zł, czyli 0,27 zł na akcję - podała spółka w komunikacie. Czytaj dalej
PCF Group nadal pracuje nad potencjalnym połączeniem z innymi firmami, przez co działania M&A mogą potrwać dłużej niż przy prostszych akwizycjach - poinformował podczas konferencji prezes Sebastian Wojciechowski. Spółka nie spodziewa się, by któryś z projektów realizowanych przez nią na zlecenie pojawił się w tym roku na dużych targach branżowych. Czytaj dalej
PCF Group nadal jest zainteresowane akwizycjami, ale w grę mogą wchodzić raczej połączenia z innymi podmiotami niż ich przejęcia, a to wymaga dłuższych negocjacji - ocenia prezes spółki Sebastian Wojciechowski. Czytaj dalej
Poniżej przedstawiamy wyniki PCF Group w czwartym kwartale 2021 roku według wyliczeń PAP Biznes i ich odniesienie do konsensusu oraz poprzednich wyników. Czytaj dalej
Analitycy Ipopema Securities, w raporcie z 17 marca, rozpoczęli wydawanie rekomendacji dla spółki PCF Group od zalecenia "trzymaj", wartość godziwa akcji spółki wynosi 58 z za sztukę. Czytaj dalej
Część ekspertów liczy na odbicie w branży producentów gier na GPW po słabym 2021 roku wskazując, że sektor wchodzi w nowy rok z atrakcyjniejszymi wycenami, a dodatkowo zbliżają się premiery kilku istotnych produkcji. Faworytami biur maklerskich są m.in. Ten Square Games, 11 bit studios i Creepy Jar. Czytaj dalej
Jak co roku Steam, platforma dystrybucji gier na PC w wersji cyfrowej, przygotowała zestawienie najbardziej popularnych tytułów w 2021 r. Produkcje od polskich deweloperów notowanych na giełdzie znalazły się na czołowych miejscach wielu kategorii. Niektóre kolejny raz z rzędu. Czytaj dalej
PCF Group planuje, że wspólny projekt gry z Incuvo będzie większą produkcją niż "Green Hell VR". Grupa chce, by przejęta spółka zwiększała zatrudnienie i pracowała równolegle nad wspólną grą oraz kolejnymi projektami - poinformował PAP Biznes prezes PCF Sebastian Wojciechowski. Firma pozostaje zainteresowania akwizycjami. Czytaj dalej