REKLAMA
TYLKO U NAS

TRAVELPLANET: Uruchomienie Punktu Obsługi Klienta w Gdańsku.

2007-10-04 17:00
publikacja
2007-10-04 17:00
Spis treści:

1. RAPORT BIEŻĄCY

2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)

3. INFORMACJE O PODMIOCIE

4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 39 / 2007
Data sporządzenia: 2007-10-04
Skrócona nazwa emitenta
TRAVELPLANET
Temat
Uruchomienie Punktu Obsługi Klienta w Gdańsku.
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:
Zarząd Travelplanet.pl S.A. ("Emitent", "Spółka") podaje do publicznej wiadomości, że w dniu 04 października 2007 został uruchomiony Punkt Obsługi Klienta w Centrum Handlowym "Galeria Bałtycka" w Gdańsku.

Stworzenie sieci sprzedaży było najważniejszym celem emisji akcji Travelplanet.pl SA, na realizację którego Spółka zamierza przeznaczyć 2 mln PLN do końca 2007 roku. Aktualna sieć sprzedaży Travelplanet.pl S.A. obejmuje czternaście POKów - w Warszawie (trzy), Katowicach, Krakowie, Bydgoszczy, Łodzi, Poznaniu (trzy) , we Wrocławiu (dwa), Częstochowie i Gdańsku.

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

INFORMACJE O PODMIOCIE    >>>

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2007-10-04 Tomasz Moroz Prezes Zarządu
2007-10-04 Bożena Garbińska Prokurent
Źródło:Komunikaty spółek (ESPI)
Tematy
Najtańsze konta firmowe z premią za korzystanie
Najtańsze konta firmowe z premią za korzystanie

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki