Grupa Cormay może zwiększać przychody o ok. 15 proc. rocznie w perspektywie 3-5 lat, nie uwzględniając sprzedaży urządzenia BlueBox, na rynku rosnącym o 5-7 proc. - ocenił Tomasz Tuora, prezes PZ Cormay. Spółka chce rozpocząć sprzedaż produktów na rynek weterynaryjny w USA za 15 mln euro rocznie.
"Dzięki przejęciu Diesse zaczyna się o nas mówić w branży. Mamy szeroką ofertę, od prostych testów biochemicznych, aż po najbardziej skomplikowane testy i aparaturę do badań immunologicznych. Pojawiają się propozycje współpracy od coraz bardziej znaczących podmiotów obecnych na najważniejszych rynkach" - powiedział w wywiadzie dla PAP Tuora.
"Pozycja firmy jest na tyle silna, że bez uwzględniania BlueBoxa, mamy potencjał rozwijać się w perspektywie 3-5 lat w tempie ok. 15 proc. rocznie. W tym czasie rynek będzie rósł o 5-7 proc. rocznie" - dodał.
Cormay chce rozpocząć w 2014 r. sprzedaż produktów na rynek weterynaryjny w USA za 15 mln euro rocznie.
"Rozpoczęliśmy rozmowy z amerykańskim dystrybutorem produktów weterynaryjnych. Współpracę możemy rozpocząć w 2014 r. Ten kontrakt może zwiększyć przychody spółki o nawet 15 mln euro rocznie" - powiedział Tuora.
Maciej Jaszczuk (PAP)
mj/ osz/