Spis treści:
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | ||||||||||||
Raport bieżący nr | 15 | / | 2017 | |||||||||
Data sporządzenia: | 2017-07-21 | |||||||||||
Skrócona nazwa emitenta | ||||||||||||
ORANGEPL | ||||||||||||
Temat | ||||||||||||
Zawarcie warunkowej przedwstępnej umowy sprzedaży 100% udziałów w Multimedia Polska Energia Sp. z o.o. | ||||||||||||
Podstawa prawna | ||||||||||||
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne. | ||||||||||||
Treść raportu: | ||||||||||||
Zawarcie warunkowej przedwstępnej umowy sprzedaży 100% udziałów w Multimedia Polska Energia Sp. z o.o. Na podstawie Art. 17 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 596/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie nadużyć na rynku (rozporządzenie w sprawie nadużyć na rynku) oraz uchylające dyrektywę 2003/6/WE Parlamentu Europejskiego i Rady i dyrektywy Komisji 2003/124/WE, 2003/125/WE i 2004/72/WE (dalej „Rozporządzenie MAR”), Zarząd Orange Polska S.A. („Orange Polska”, „Spółka”) informuje, że Orange Polska oraz Tokida Investments Sp. z o.o. (spółka specjalnego przeznaczenia) zawarły w dniu 21 lipca 2017 r. warunkową przedwstępną umowę („Umowa”) sprzedaży 100% udziałów („Udziały”) spółki Multimedia Polska Energia Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni („Multimedia Energia”). Zgodnie z Umową cena nabycia Udziałów wyniesie 37 milionów złotych (słownie: trzydzieści siedem milionów złotych) ustalona, jako Wartość Przedsiębiorstwa („Enterprise Value”). Wartość zostanie skorygowana o rozliczenie kapitału obrotowego i wartość środków pieniężnych na dzień zamknięcia transakcji pozostających w Multimedia Energia. Zamknięcie transakcji zostało uzależnione od spełnienia się warunku zawieszającego w postaci uzyskania przez Orange Polska zgody organu antymonopolowego na dokonanie koncentracji w spodziewanym terminie do 3 miesięcy od daty zawarcia Umowy. Multimedia Energia jest podmiotem świadczącym usługi sprzedaży energii elektrycznej zarówno odbiorcom indywidualnym, jak i biznesowym. Swoich klientów obsługuje na zasadzie TPA – dostępu strony trzeciej do sieci przesyłowej, co zawdzięcza postępującej liberalizacji rynku energii elektrycznej. Na dzień podpisania umowy Multimedia Energia obsługiwała około 75 tysięcy klientów energii elektrycznej, którzy generują średniomiesięczne przychody na poziomie 46 zł. Powyższa transakcja wpisuje się w strategię Orange Polska rozwoju usług dla gospodarstw domowych, komplementarnych do usług telekomunikacyjnych. Pozwala ona Orange Polska zwiększyć bazę klientów korzystających z usługi Orange Energia do około 100 tysięcy, dzięki temu Orange stanie się liderem wśród alternatywnych dystrybutorów energii oraz wzmocni kompleksowość świadczonych klientom usług. |
MESSAGE (ENGLISH VERSION) | |||
Current report (15/2017),Orange Polska S.A. – Warsaw, Poland21 July 2017 (translation of Polish version)title: Conclusion of a conditional preliminary agreement for sale of 100% shares in Multimedia Polska Energia Sp. z o.o. Pursuant to Art. 17 clause 1 of the Regulations (eu) no 596/2014 of the European Parliament and of the Council of 16 April 2014 on market abuse (market abuse regulation) and repealing Directive 2003/6/EC of the European Parliament and of the Council and Commission Directives 2003/124/EC, 2003/125/EC and 2004/72/EC (hereinafter “MAR Regulations”), the Management Board of Orange Polska S.A. (“Orange Polska” or “the Company”) hereby announces that on July 21, 2017, Orange Polska and Tokida Investments Sp. z o.o., a special purpose vehicle, concluded a conditional preliminary agreement (“the Agreement”) for sale of 100% shares (“the Shares”) in Gdynia-based Multimedia Polska Energia Sp. z o.o. (“Multimedia Energia”).According to the Agreement, the purchase price of the Shares will be PLN 37 million (in words: thirty seven million Polish zlotys), an amount determined as the Enterprise Value. This amount will be adjusted for working capital and cash positions as of the date of closure of outstanding transactions in Multimedia Energia.The closure of the transaction is subject to a condition precedent that Orange Polska obtains an approval of the antimonopoly authorities for the concentration within the expected time limit of three months after the date of the Agreement. Multimedia Energia is a company selling electricity to both residential and business customers. It provides services on a third party access (TPA) to the grid basis, which has been made possible by the progressive liberalisation of the electricity market. As of the date of the Agreement, Multimedia Energia had a customer base of approximately 75,000, generating average monthly revenue per user of PLN 46. The aforementioned transaction is consistent with Orange Polska’s strategy to develop services to households which are complementary to its core telecommunication services. It will enable the Company to expand its Orange Energy customer base to approximately 100,000, driving Orange Polska to the leadership position among alternative energy suppliers and enhancing its comprehensive service portfolio. |
INFORMACJE O PODMIOCIE >>>
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
2017-07-21 | Jean-François Fallacher | Prezes Zarządu | |||
2017-07-21 | Maciej Nowohoński | Członek Zarządu |
Źródło:Komunikaty spółek (ESPI)