REKLAMA
TYLKO U NAS

ORANGEPL: Zawarcie warunkowej przedwstępnej umowy sprzedaży 100% udziałów w Multimedia Polska Energia Sp. z o.o.

2017-07-21 16:26
publikacja
2017-07-21 16:26
Spis treści:

1. RAPORT BIEŻĄCY

2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)

3. INFORMACJE O PODMIOCIE

4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 15 / 2017
Data sporządzenia: 2017-07-21
Skrócona nazwa emitenta
ORANGEPL
Temat
Zawarcie warunkowej przedwstępnej umowy sprzedaży 100% udziałów w Multimedia Polska Energia Sp. z o.o.
Podstawa prawna
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Treść raportu:

Zawarcie warunkowej przedwstępnej umowy sprzedaży 100% udziałów w Multimedia Polska Energia Sp. z o.o.

Na podstawie Art. 17 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 596/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie nadużyć na rynku (rozporządzenie w sprawie nadużyć na rynku) oraz uchylające dyrektywę 2003/6/WE Parlamentu Europejskiego i Rady i dyrektywy Komisji 2003/124/WE, 2003/125/WE i 2004/72/WE (dalej „Rozporządzenie MAR”), Zarząd Orange Polska S.A. („Orange Polska”, „Spółka”) informuje, że Orange Polska oraz Tokida Investments Sp. z o.o. (spółka specjalnego przeznaczenia) zawarły w dniu 21 lipca 2017 r. warunkową przedwstępną umowę („Umowa”) sprzedaży 100% udziałów („Udziały”) spółki Multimedia Polska Energia Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni („Multimedia Energia”).

Zgodnie z Umową cena nabycia Udziałów wyniesie 37 milionów złotych (słownie: trzydzieści siedem milionów złotych) ustalona, jako Wartość Przedsiębiorstwa („Enterprise Value”). Wartość zostanie skorygowana o rozliczenie kapitału obrotowego i wartość środków pieniężnych na dzień zamknięcia transakcji pozostających w Multimedia Energia.

Zamknięcie transakcji zostało uzależnione od spełnienia się warunku zawieszającego w postaci uzyskania przez Orange Polska zgody organu antymonopolowego na dokonanie koncentracji w spodziewanym terminie do 3 miesięcy od daty zawarcia Umowy.

Multimedia Energia jest podmiotem świadczącym usługi sprzedaży energii elektrycznej zarówno odbiorcom indywidualnym, jak i biznesowym. Swoich klientów obsługuje na zasadzie TPA – dostępu strony trzeciej do sieci przesyłowej, co zawdzięcza postępującej liberalizacji rynku energii elektrycznej. Na dzień podpisania umowy Multimedia Energia obsługiwała około 75 tysięcy klientów energii elektrycznej, którzy generują średniomiesięczne przychody na poziomie 46 zł.

Powyższa transakcja wpisuje się w strategię Orange Polska rozwoju usług dla gospodarstw domowych, komplementarnych do usług telekomunikacyjnych. Pozwala ona Orange Polska zwiększyć bazę klientów korzystających z usługi Orange Energia do około 100 tysięcy, dzięki temu Orange stanie się liderem wśród alternatywnych dystrybutorów energii oraz wzmocni kompleksowość świadczonych klientom usług.

MESSAGE (ENGLISH VERSION)






Current report (15/2017),Orange Polska S.A. – Warsaw, Poland21
July 2017


(translation of Polish version)title:
Conclusion of a conditional preliminary agreement for sale of
100% shares in Multimedia Polska Energia Sp. z o.o.


Pursuant to Art. 17 clause 1 of the Regulations (eu) no 596/2014 of the
European Parliament and of the Council of 16 April 2014 on market abuse
(market abuse regulation) and repealing Directive 2003/6/EC of the
European Parliament and of the Council and Commission Directives
2003/124/EC, 2003/125/EC and 2004/72/EC (hereinafter “MAR Regulations”),
the Management Board of Orange Polska S.A. (“Orange Polska” or “the
Company”) hereby announces that on July 21, 2017, Orange Polska and
Tokida Investments Sp. z o.o., a special purpose vehicle, concluded a
conditional preliminary agreement (“the Agreement”) for sale of 100%
shares (“the Shares”) in Gdynia-based Multimedia Polska Energia Sp. z
o.o. (“Multimedia Energia”).According to the
Agreement, the purchase price of the Shares will be PLN 37 million (in
words: thirty seven million Polish zlotys), an amount determined as the
Enterprise Value. This amount will be adjusted for working capital and
cash positions as of the date of closure of outstanding transactions in
Multimedia Energia.The closure of the transaction is subject to
a condition precedent that Orange Polska obtains an approval of the
antimonopoly authorities for the concentration within the expected time
limit of three months after the date of the Agreement.


Multimedia Energia is a company selling electricity to both residential
and business customers. It provides services on a third party access
(TPA) to the grid basis, which has been made possible by the progressive
liberalisation of the electricity market. As of the date of the
Agreement, Multimedia Energia had a customer base of approximately
75,000, generating average monthly revenue per user of PLN 46.


The aforementioned transaction is consistent with Orange Polska’s
strategy to develop services to households which are complementary to
its core telecommunication services. It will enable the Company to
expand its Orange Energy customer base to approximately 100,000, driving
Orange Polska to the leadership position among alternative energy
suppliers and enhancing its comprehensive service portfolio.


INFORMACJE O PODMIOCIE    >>>

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2017-07-21 Jean-François Fallacher Prezes Zarządu
2017-07-21 Maciej Nowohoński Członek Zarządu
Źródło:Komunikaty spółek (ESPI)
Tematy
Najtańsze konta firmowe z premią za korzystanie
Najtańsze konta firmowe z premią za korzystanie

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki