BoomBit wstępnie szacuje, że jego skonsolidowane przychody w sierpniu 2021 roku wyniosły 18,71 mln zł i były o 2 proc. wyższe niż w lipcu. Koszt prowizji platform sięgnął 1,23 mln zł, a koszty marketingu wyniosły 10,18 mln zł - poinformowała spółka w komunikacie.


BoomBit podał, że łączna liczba pobrań gier grupy to 23,4 mln.
"W sierpniu poprawiliśmy poziom przychodów z lipca o 2 proc., a liczba pobrań naszych gier wyniosła 23,4 mln. W obu letnich miesiącach wydaliśmy też kilka obiecujących tytułów, a w planach na najbliższe tygodnie mamy jeszcze kolejne" - skomentował w komunikacie prasowym Marcin Olejarz, prezes BoomBit.
Spółka podała, że najpopularniejszym tytułem w sierpniu była wydana w marcu gra Mid-Core Hunt Royale, którą od premiery pobrano 1,7 miliona razy. Inne tytuły, które miały istotny wpływ na sierpniowe wyniki to: Darts Club, Super Hero Flying School oraz Base Jump Wing Suit Flying.
"We wrześniu opublikujemy sporych rozmiarów dodatek do Hunt Royale. W jego ramach gra zostanie rozszerzona o dwa nowe tryby" - dodał Hannibal Soares, wiceprezes BoomBit.
Zarząd BoomBit zastrzega, że podane informacje finansowe to dane wstępne, które mogą różnić się od ostatecznych. Uwzględniają one przychody oraz wydatki na User Acquisition z fazy soft launch, które zgodnie z polityką rachunkowości grupy są odnoszone do nakładów na prace rozwojowe. (PAP Biznes)
jow/ ana/