REKLAMA
TYLKO U NAS

Agora w 2014 roku spodziewa się 0-2 proc. wzrostu rynku reklamy

2014-03-03 08:04
publikacja
2014-03-03 08:04

Grupa Agory prognozuje, że w 2014 roku rynek reklamy wzrośnie o 0-2 proc. Spadki w kluczowym dla spółki segmencie dzienników wyniosą 20-24 proc. - podała Agora w raporcie kwartalnym.

Według szacunków spółki 9-13 proc. spadku zanotuje segment czasopism.

W 2014 roku o 1-4 proc. wzrosną wydatki na reklamę w telewizji, o 0-3 proc. w radiu, o 2-5 proc. w kinach i o 5-8 proc. w internecie.

Według szacunków Agory reklama zewnętrzna w 2014 roku może zanotować dynamikę od 1 proc. spadku do 2 proc. wzrostu. (PAP)

kam/

Źródło:PAP Biznes
Tematy
Orange Nieruchomości
Orange Nieruchomości
Advertisement

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki