Rynki

Twoje finanse

Biznes

Forum

Netflix i Disney+ z nowym konkurentem. Platforma wkrótce wejdzie do Polski

Do grona zagranicznych serwisów streamingowych dostępnych w Polsce dołączy wkrótce nowy gracz. Mowa o platformie Skyshowtime, za którą stoją dwie wielkie korporacje medialne zza oceanu: Paramount Global i Comcast. Wiemy już, na kiedy można planować pierwsze seanse. 

fot. Dean Drobot / Shutterstock

Po wejściu na rynek skandynawski, a także do Holandii i Portugalii, Skyshowtime zaczyna ekspansję w Europie Środkowo-Wschodniej. W połowie grudnia tego roku platforma streamingowa wystartuje w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Kosowie, Czarnogórze, Serbii i Słowenii.

reklama

Nieco później, bo w lutym 2023 r., z serwisu zaczną korzystać widzowie z Albanii, Czech, Węgier, Macedonii Północnej, Polski, Rumunii i Słowacji

Skyshowtime w Polsce. Co znajdziemy w bibliotece platformy?

Na razie nie wiadomo, ile zapłacimy za dostęp do biblioteki nowego konkurenta Netfliksa, Disney+ i HBO. W Szwecji koszt miesięcznego abonamentu (bez uwzględniania promocji na początkowy okres) wynosi 79 koron, czyli, przy kursie z 7 listopada, około 34 złotych.

W dobie silnej konkurencji między platformami streamingowymi cena, choć wciąż istotna, nie jest już jednak jedynym czynnikiem decydującym o sukcesie danego projektu. Czym w takim razie chce nas przyciągnąć do siebie Skyshowtime? Przede wszystkim hitami filmowymi oraz serialami wyprodukowanymi lub koprodukowanymi przez Paramount Pictures, DreamWorks Animation, Universal Pictures, Nickelodeon czy Showtime. Mowa tu m.in. o„Top Gun: Maverick”, „Jurassic World Dominion”, „Wiking”, „Sing 2”, „Zaginione miasto”, „Downton Abbey: Nowa epoka”, „Nie”, „Pan Wilk i spółka. Bad Guys” i „Halo”.

ML

Źródło: Bankier.pl
powiązane
polecane
najnowsze
popularne
najnowsze
bankier na skróty