Zalando rozszerza asortyment o kosmetyki. Platforma zakupowa ekspansję w tym segmencie rozpocznie w pierwszej kolejności w Austrii i w Polsce. Asortyment kosmetyków pojawi się w tych krajach przed świętami Bożego Narodzenia.
Produkty będą dystrybuowane z centrum logistycznego w Erfurcie w Niemczech. W tym kraju też latem tego roku miała swoją premierę oferta „Beauty dla kobiet”. Teraz Zalando poszerza swoją ofertę o produkty dla mężczyzn i zwiększa swój zasięg o kolejne dwa kraje. Produkty będą dostępne również stacjonarnie, jednak tylko w Berlinie, w tzw. „Beauty Station".
- Nasze pierwsze dane wskazują, że 70 procent naszych klientów podczas zakupów z segmentu Beauty kupuje również odzież, co potwierdza naszą strategię opartą o model cross-selling. Z tego powodu uznaliśmy, że to właściwy moment na poszerzenie kategorii Beauty o produkty dla mężczyzn oraz wprowadzenie do sprzedaży kosmetyków w Polsce i Austrii – tłumaczy decyzję Claudia Reth, wiceprezes kategorii Specialities w Zalando.
AŚ
























































