Skonsolidowane przychody VRG we wrześniu 2023 roku wyniosły 93,6 mln zł, co oznacza spadek o 2 proc. rdr - poinformowała spółka we wstępnych szacunkach. Narastająco od początku roku przychody VRG wyniosły 899,2 mln zł i były niższe rdr o 0,6 proc.


Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler) wyniosły we wrześniu 40,1 mln zł, o 18,5 proc. mniej rdr. W okresie styczeń-wrzesień w tym segmencie przychody wyniosły 419,7 mln zł i były niższe o 11,5 proc. rdr.
Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) wyniosły we wrześniu 53,4 mln zł i były wyższe rdr o 15,7 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów w tym segmencie wyniosła około 479,5 mln zł, czyli wzrosła o 11,3 proc. rdr.
Sprzedaż online ukształtowała się we wrześniu na poziomie 9,6 mln zł, co oznacza spadek rdr o 14,5 proc. Narastająco od początku roku sprzedaż online wyniosła 96,5 mln zł i była niższa o 25,4 proc. rdr.
VRG poinformowało, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnęła we wrześniu 54,8 proc. i była wyższa o 0,1 pp. rdr. Narastająco, marża wyniosła 54,1 proc. i była wyższa o 0,9 pp. rdr.
Jak podano, łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec września 2023 roku wyniosła 52,6 tys. m kw., czyli wzrosła o 1 proc. rdr.
mcb/ ana/