Należąca do grupy PKO BP platforma internetowa do zakupu samochodów Automarket sprzedała ponad 3 tys. aut - poinformował bank w komunikacie.


W lipcu 2021 r. Automarket obchodził pierwszy rok działalności, który zamknął wynikiem 2 tys. sprzedanych aut.
"Od lipca do końca października licznik Automarketu przekroczył już 1 tys. sprzedanych aut" - napisano w komunikacie.
Bank podał, że najpopularniejszym sposobem nabycia samochodu przez klientów pozostaje wynajem długoterminowy, na drugim miejscu plasuje się finansowanie w leasingu, trzecią najchętniej wybieraną formą jest zakup auta za gotówkę.
"Analizując wszystkie umowy, aż 28 proc. z nich przeprowadzonych jest w pełni online - klienci chętnie korzystają z wygody zdalnych zakupów oraz możliwości zamówienia wybranego samochodu prosto pod swój dom" - napisano w komunikacie.
Na platformie jest dostępnych ponad 1.100 aut, z których niemal 400 jest nowych.
Automarket. pl jest platformą internetową do zakupu samochodów wraz z gotowym finansowaniem.(PAP Biznes)
seb/ mfm/